CCAA 10 abril 2008. Ens queden 476 dies d'assignacions!


"a qui sap esperar, el temps li obre les portes" (proverbi xinès)


El món està a les mans d'aquells que tenen el valor de somiar
i córrer el risc de viure els seus somnis.

(Paulo Coelho)


FELIÇ 2015!

FELIÇ 2015!





"tu história podrá no tener un principio muy feliz, pero esto no te convierte en quién eres, sino en el resto de tu historia; quién tu decidas ser"

(kung fu panda 2)




divendres, 23 de maig de 2014

moments molt simpàtics!!

 és una pena que a mida que un va creixent es va perdent una innocència impagable, i un sentit d'igualtat on no existeixen les diferències......
m'explico:
no és ni la primera ni la segona ni la tercera vegada que em passa........però quan passa mai deixo de de pensar que els nostres petits són molt grans...
 Cada any abans del festival de ballet, el fotògraf fa una sessió de fotos individuals a cada nena per tenir el record d'aquell any, doncs bé, ahir mentre estaven fent les fotos de ballet a la classe de l'aina, jo estava  parlant amb una mare de fotos, memòries externes, còpies de seguretat.....
i ella em deia ... tu ets com jo ehh....... les fotos és el primer que salvaries oi?
i jo li dic i tant..... jajajajaja.......
a casa la memòria externa, l'àlbum de negatius i el cd que ens van donar dels primers 9 mesos de vida de l'aina és importantíssim.....

 la seva filla, que està a punt de fer 9 anys em diu.....
has anat a xina amb l'aina?
la mare em mira a mi sorpresa com dient.... i ara aquesta amb què surt........
i li diu a la seva filla que nosaltres varem anar a buscar a l'aina a la xina.....
la nena obre una boca de pam súper sorpresa..... em mira i em diu...... de veritat?
jo li dic si, a l'aina la varem anar a buscar a la xina quan era un bebe........ i la nena es mira a l'aina que estava enfilada en un gronxador, amb cara de circumstàncies tot dient....... aiiisss nosé...... potser si que té els ulls una mica axinats......
la mare em mirava com dient...... que fort!!! com pot ser que la meva filla no se'n hagi adonat.......
i la nena acaba dient....... de veritat ehhh, no m'esteu fent una broma?????? i jo li dic de veritat, de veritat......
diu doncs jo no la veig xina, és l'aina!
( i fa 5 anys que van juntes a ballet.....)

els nens, no veuen ni entenen de diferències.......... potser ens haurem de replantejar si som nosaltres els que els hi fem notar a mida que es van fent grans!
va ser un moment simpatiquíssim!
 

2 comentaris:

Silvia - Desenredando el hilo rojo ha dit...

ohhhhhh, me encanta tocaya. ¿Sabes que echo de menos aquellos años de leer y leer blogs? Los tenemos abandonados. Besotes

marta ha dit...

Això últimament ens passa molt...
i a mi m'encanta...