CCAA 10 abril 2008. Ens queden 476 dies d'assignacions!


"a qui sap esperar, el temps li obre les portes" (proverbi xinès)


El món està a les mans d'aquells que tenen el valor de somiar
i córrer el risc de viure els seus somnis.

(Paulo Coelho)


FELIÇ 2015!

FELIÇ 2015!





"tu história podrá no tener un principio muy feliz, pero esto no te convierte en quién eres, sino en el resto de tu historia; quién tu decidas ser"

(kung fu panda 2)




dimarts, 10 de gener de 2012

un bloc privat!

si, ja fa molt de temps que vaig privatitzar el bloc........
no era la meva idea en un inici, pèrò a vegades ens veiem "obligats" a fer coses que no volem.......
em va saber molt greu, perquè la meva idea del bloc era la mateixa que em va impulsar a obrir-lo!!!!!...... compartir l'experiència!!!!!
l'experiència d'altres pares, d'altres families, de fills...... sentiments, emocions.......

és una llàstima que quan es privatitza un bloc es trenca alguna cosa...... i a vegades es trenca el més important, el canvi d'impressions i la comunicació!
el fet de tenir a ma quelcom tot ho fa més fàcil........i a vegades ens fa mandra posar un correu electronic i una contrasenya......
però aquest no és el tema....
el tema no és la nostra mandra sinó el fet de quedar "incomunicats" dins internet......

perquè trec aquest tema?
doncs perquè qun em trobo amb amics tots em diuen el mateix....... ara no veig quan actualitzes o bé no tinc l'adreça a l'ordinador de la feina i mil coses més........

a mi personalment em va ajudar molt durant l'espera de l'aina blocs d'altres families, i sé que el meu ha ajudat també a d'altres, per això em sap greu que estigui privatitzat;
sé com ajuda una foto, un petit pas, una anècdota...........
però el que més he perdut són els comentaris......

aquest bloc no només és a internet, el tinc imprès per l'aina...... cada entrada, cada comentari.....
i haig de dir que desde que està privatitzat el ritme ha baixat i molt.........jo inclosa...... sigui pel que sigui tampoc faig tantes entrades......si , és veritat, el facebook també ha fet mal en aquest sentit.....

en fi....... només era una reflexió en veu alta després de que uns quants m'hagiu comentat el mateix en molts pocs dies.......

3 comentaris:

Silvia - Desenredando el hilo rojo ha dit...

¿Sabes? Lo malo de las privatizaciones (en cuanto a las actualizaciones se refiere, no a la privacidad) es que no sabes cuándo se actualiza. Y lo peor es que ya pones el nombre del blog en google y no sale, te tienes que saber de memoria el enlace. Esto, cuando el blog es público, no ocurre y solo poniendo el nombre del blog en google aparece el primero. Vamos a tener que hacernos una lista de todos los amigos con blogs privados y visitarlos más a menudo.
Besotes tocaya

Manuela ha dit...

Es una pena pero es más complicado acceder ...y al final pierdes el contacto, UNA PENA,
UN SUPER ABRAZO
Manuela

Eva ha dit...

Et dono la raó, es veritat a vegades costa més! Però si et serveix jo quan entro al teu blog haig de llegir tot l'atrassat.
M'encanta com descrius allò que jo per exemple no sé explicar amb paraules dels sentiments cap a la meva filla.
Malgrat no actualitzis tant, no ho deixis de fer!
Persones com tu mereixen la pena.
Eva