CCAA 10 abril 2008. Ens queden 476 dies d'assignacions!


"a qui sap esperar, el temps li obre les portes" (proverbi xinès)


El món està a les mans d'aquells que tenen el valor de somiar
i córrer el risc de viure els seus somnis.

(Paulo Coelho)


FELIÇ 2015!

FELIÇ 2015!





"tu história podrá no tener un principio muy feliz, pero esto no te convierte en quién eres, sino en el resto de tu historia; quién tu decidas ser"

(kung fu panda 2)




diumenge, 18 de desembre de 2011

5 anys amb tu princesa!



18 de desembre de 2006

Avui fa 5 anys que et vaig abraçar per primera vegada, que et vaig tenir entre els meus braços, que et vaig acariciar i sentir la teva olor.....
avui fa 5 anys que la nostra vida va començar a girar només amb tu i per tu, i puc dir amb veu ben alta que ets el millor que ens ha passat mai!

5 anys que han passat com una bufada, en un sospir, en un obrir i tancar els ulls.....
5 anys veient com vas creixent a passos de gegant, disfrutant dels teus riures, dels teus plors, de les teves sortides i reflexions...... disfrutant dels teus petons, de les teves abraçades....
gaudim amb tu de la teva alegria, de la teva màgia, dels teus jocs......

estic molt contenta de que m'hagi canviat la vida, de no tenir quasi gens de temps per mi, d'haver canviat el cinema per dos al cinema de tres i amb películes infantils......
m'encanta assentar-me al teu costat al sofà, que m'abracis ben fort i que de mica en mica em sàpiga de memòria les pelis de les princeses, de la barbie, del rei lleó.
tantes coses aina........

tu has estat, ets i seràs la nostra raó de viure, el nostre motor, el nostre tot.
No sabem que passarà en els 5 propers anys, ni els els 10, ni els que aniran vinguent,...... però només desitjo que siguin tan feliços com aquests i sempre al teu costat.

t'estimo molt princesa!



18 de desembre de 2011

3 comentaris:

maría ha dit...

Felicidades familia, por estos cinco años maravillosos y por los que vendrán.
un beso muy fuerte y feliz navidad que los reyes magos vengan cargados de regalos
Un beso
María, Mariano y Carmen Ling

Silvia - Desenredando el hilo rojo ha dit...

¡Muchísimas felicidades! ¡Se me saltan las lágrimas cada vez que veo esta foto! No sabes cuántas ganas tengo de saber qué se siente en un momento así. Un abrazo fuerte para los tres, tocaya. Besotes

Anònim ha dit...

UN MONTÓN DE FELICIDADES!
YA LO HE DICHO MUCHAS VECES, PERO SOIS UNA FAMILIA ESTUPENDA.
QUE LA VIDA OS BRINDE SIEMPRE ESTE AMOR TAN GRANDE QUE TENÉIS Y MUCHO TIEMPO PARA COMPARTIRLO.

UN BESO ENORME
MARTA