CCAA 10 abril 2008. Ens queden 476 dies d'assignacions!


"a qui sap esperar, el temps li obre les portes" (proverbi xinès)


El món està a les mans d'aquells que tenen el valor de somiar
i córrer el risc de viure els seus somnis.

(Paulo Coelho)


FELIÇ 2015!

FELIÇ 2015!





"tu história podrá no tener un principio muy feliz, pero esto no te convierte en quién eres, sino en el resto de tu historia; quién tu decidas ser"

(kung fu panda 2)




diumenge, 15 de maig de 2011

fotografia de la setmana

aquesta setmana ha estat mogudeta, plena de molts bons moments viscuts amb l'aina......
a casa sempre hem estat uns grans seguidors del BARÇA, jo des de ben petita, i aquestes coses vulguis o no les transmets amb força als teus fills......., l'aina és sòcia des que la tenim amb nosaltres...jejejejejeje.
per tant, em aquest sentit aquesta setmana ha estat pletòrica...... tant que va ser la mateixa aina que ens va demanar per anar a barcelona a celebrar el títol de lliga amb tots els jugadors....
llàstima que jo tenia un sopar programat de molt de temps i no els vaig poder acompanyar.....quina ràbia que em va fer, per això esperem que guanyi la champions i a veure si podem repetir la celebració en família.







i aquesta és d'ahir: LA FORADADA.



és una sortida preciosaque recordava vagament ja que hi vaig estar de petita.
realment aquest petit país que tant m'estimo té unes meravelles precioses a cada raconet de la seva geografia.

3 comentaris:

Silvia - Desenredando el hilo rojo ha dit...

Jajjajaja, para comérsela. Luego dicen que no somos gran parte de lo que nuestros padres hacen de nosotros, jajajaj. Me encanta la ilusión que desprende en la foto. Besos

Anònim ha dit...

VAYA ILUSIÓN Y QUE ALEGRÍA QUE SIEMPRE PONÉIS EN TODO.
TODO ESTO SE REFLEJA EN LA CARA DE VUESTRO ÁNGEL.
QUE ENVIDIA MÁS SANA ME DÁIS!

MARTA

NOELIA ha dit...

Aiss quina foto mes bonicaaaaa amb la family del corrr....un beset wpis