CCAA 10 abril 2008. Ens queden 476 dies d'assignacions!


"a qui sap esperar, el temps li obre les portes" (proverbi xinès)


El món està a les mans d'aquells que tenen el valor de somiar
i córrer el risc de viure els seus somnis.

(Paulo Coelho)


FELIÇ 2015!

FELIÇ 2015!





"tu história podrá no tener un principio muy feliz, pero esto no te convierte en quién eres, sino en el resto de tu historia; quién tu decidas ser"

(kung fu panda 2)




divendres, 29 d’abril de 2011

a la tercera va la vençuda: ens veiem en petit comité......

fa uns anys, vaig decidir privatitzar el blog.... i em vaig fer enrrere.....
degut a l'allau de missatges que vaig rebre i sent fidel al que jo sempre he pensat dels blogs em vaig tirar enrrere amb la decisió.

fa poc temps vaig decidir fer-ho de nou..... però degut a un problema que encara no hem identificat, el mateix blog no ens ho permetia fer......

ara sembla que de nou podem tornar a fer servir aquesta opció, de moment sense problemes,......
no és el que a mi m'agrada, doncs sincerament penso que la finalitat dels blogs n'és una altra, però a vegades pensem que hem de fer les coses perquè el cor ens ho diu, i ara ha arribat aquest moment.

fa ja uns dies que rebo correus un tant extranys...... correus anònims amb anglès demanant treure informació del blog....... així que la decisió està presa!
de veritat que em sap molt de greu, perquè a dia d'avui gràcies a aquesta eina segueixo coneixent a gent meravellosa que no haura estat possible conèixer sense el blog.......

jo sempre he cregut en la bona fe de les persones i en el bon ús de les noves tecnologies, però quan desconeixo si el que m'arriba és un simple correu "spam" o hi ha quelcom més doncs no em vé de gust entrar en aquest joc.......

molts de vosaltres ja teniu la invitació de la darrera vegada, així que quan em volgueu visitar només haureu de posat el vostre correu electrònic i la contrasenya....... és una mica més de feina, però ara com ara el bloc quedarà privatitzat.
i si algun de vosaltres no té aquesta invitació que m'escrigui un correu i us convidaré encantada!

gràcies a tots per les vostres visites, els vostres missatges i la vostra fidelitat!
seguim estant en contacte d'una forma més privada!

sílvia

13 comentaris:

Cristina, Diego y Yulia. ha dit...

Hola Silvia!!
Comprendemos tu dicision y a nosotros
nos gustaria seguir leyendote.
dicris@hotmail.es
Besoss.

Pintora de brocha gorda ha dit...

Hola Silvia! Hace ya un año y pico que sigo tu blog y me encantaría poder seguir haciendolo!!! Hoy mismo además me he creado un blog :) Te envio tu correo, espero noticias. Un saludo! Y felicidades por esta familia tan estupenda que has formada.

assum_castell@hotmail.com

gloria ha dit...

Hola bonica!! Jo no recorde si la tenía... me la tornes a enviar, perfa?
Un abraç.

Monika ha dit...

Jo juraria que ja te la vaig demanar, però no estic segura...

Elén ha dit...

A mi también me llego un correo en inglés, pero era de un blog para niños, bueno sobre la maternidad. No se si será el mismo...
Yo creo que ya estoy invitada al blog, así que si veo que no me deja abrirlo, ya te lo digo en el faceb.
besitos

entiendo que lo privatices, porque pones muchas fotillos de Aina, y muchas cosas personales, y eso a la larga, crea problemas.
Otra cosa más que estoy viendo ahora, es que tienes la dirección de correo electrónico en el blog, como enlace. Y por ahí también se te colarán "personajillos" indeseables. Es mejor utilizar una imagen para el mail.
besets

manuela ha dit...

Silvia, yo tambien creo que vamos atener que privatizar por las mismas razones, en fin son decisiones que cuestan tomarlas sobretodo por si se puede ayudar a alguien, pero a veces es necesario.
UN SUPER ABRAZO

Manuela

Silvia - Desenredando el hilo rojo ha dit...

Aysssssssss, pues ¡parece que llegó el momento! Echa un vistazo a lo que dice Elén porque es cierto que al tener el mail en texto, se produce mucho más spam. Haz una imagen con el mail y la cuelgas... así ya no tendrás más problemas.
Pues nada... que aquí seguiremos contigo. Un abrazo

marroc ha dit...

A mi també m'agradaria seguirte, no se si tinc la invitació de la darrera vegada, així que si me l'envies t'ho agraire molt i molt. El mail es mardargent@hotmail.com. Estic molt d'acord amb tu, jo també he acabat privatitzant encara que amb molta pena, perque m'agradava escriure en llibertat.
Pero els comentaris extranys i algun que altre problema amb el mal us de la informació personal que hi ficaba va acabar per decidir-me.
Una abraçada forta.

Alba Arroyo ha dit...

A mi m'agradaria molt poder-vos seguir. No us escric gaire però fa molt que us llegeixo, m'ensenya molt! El meu correu és alba [@] eldiariodecopo.com!

Sandra ha dit...

Hola Sílvia! Fa un temps que et segueixo i m'encanta el teu blog encara que mai hi havia escrit. Entenc que privatitzis el blog amb això que et passa... M'agradaria continuar llegint-te! El meu mail és s.esteve.v@gmail.com. Una abraçada!

Maria ha dit...

Hola Sílvia!

Jo fa cosa d'un any i pico vaig trobar el teu blog i em va semblar interessant. Des de llavors que us segueixo de tant en tant. Entenc que privatitzis, el primer és el primer, i m'agradaria seguir-vos llegint i no perdre'm l'arribada de l'Ona o el ...

El meu correu és: butterfly13_maria@hotmail.com
Gràcies!

Marta ha dit...

Hola Sílvia

Fa temps que sóc asidua lectora del teu blog. M'ajuda a tirar endavant el meu projecte de ser pares per tercera vegada. Moltes vegades no veig clar que arribem a poder cumplir el nostre desig ( som de juliol de 2008) i el fet de llegir blocs com el teu manté viva la meva esperança

Gràcies

Marta

sílvia.....esperant a l'ona ha dit...

marta, espero que llegeixis aquest missatge.........
si no em deixes el teu correu electrònic no et puc convidar......

sílvia