CCAA 10 abril 2008. Ens queden 476 dies d'assignacions!


"a qui sap esperar, el temps li obre les portes" (proverbi xinès)


El món està a les mans d'aquells que tenen el valor de somiar
i córrer el risc de viure els seus somnis.

(Paulo Coelho)


FELIÇ 2015!

FELIÇ 2015!





"tu história podrá no tener un principio muy feliz, pero esto no te convierte en quién eres, sino en el resto de tu historia; quién tu decidas ser"

(kung fu panda 2)




diumenge, 10 d’abril de 2011

3 anys de registre!!!!!



avui, 10 d'abril, fa 3 anys que el nostre expedient va quedar registrat a xina.
Miro enrere, i veig com el temps vola....., passa sense que ni tan sols tinguem temps de percebre que va tan ràpid...
miro endavant i no sé quan ens queda, però segueixo tinguent dins meu aquella veueta que em diu que algun dia tot canviarà.

Jo sempre dic que les coses no pasen i prou..... estic conveçuda de que tot té un perquè i un temps determinat i el nostre tresor arribarà quan toqui, ni més ni menys......

mentrestant...... seguiré donant les gràcies al món i a la vida per fer-me gaudir d'aquest meravellós viatge que faig al costat de les dues persones que més estimo en aquest món, la meva filla i el meu marit.
i amb ells espero seguir gaudint de tot el que fem i ens queda per fer....., seguir amb els nostres projectes, les nostres il.lusions i les nostres decisions.
tot això i més, esperant que arribi el gran moment de tornar a xina per convertir-nos en pares de nou!

fins ben aviat tresor.....

1 comentari:

Silvia - Desenredando el hilo rojo ha dit...

Muchas felicidades tocaya. Parece que fue ayer cuando intentábamos adivinar qué fecha sería, ¿lo recuerdas? Madre mía... 3 años. Ojalá no haya que esperar mucho más. Besotes