CCAA 10 abril 2008. Ens queden 476 dies d'assignacions!


"a qui sap esperar, el temps li obre les portes" (proverbi xinès)


El món està a les mans d'aquells que tenen el valor de somiar
i córrer el risc de viure els seus somnis.

(Paulo Coelho)


FELIÇ 2015!

FELIÇ 2015!





"tu história podrá no tener un principio muy feliz, pero esto no te convierte en quién eres, sino en el resto de tu historia; quién tu decidas ser"

(kung fu panda 2)




dimarts, 29 de març de 2011

tornarem a mirar la lluna, val mama?......

fa "dos" dies estava totalment desmoralitzada per no haver pogut accedir a l'escola que volíem a P3......
fa "dos" dies que sense esperar-ho varem començar P4 a l'escola que tant desitjàvem i que li dóno les gràcies a la vida per fer-ho realitat..... ha estat el millor per l'aina! i també
fa "dos" dies que parlàvem de les temudes colònies i amb aquest tema mil i un comentaris.......

doncs bé, ja és una realitat! des del mes de febrer sabem que a P4 es fan colònies, i l'entusiasme de l'aina és total....... no té molt clar el tema nit, o si???????

per una banda li fa cosa dormir fora de casa, però per altre costat està emocionadíssima amb els jocs, les llinternes, les cançons, i tot el que els hi han anat explicant.......
el tema és que avui em diu......
mama em trobaràs a faltar oi?...... la meva resposta és evident!
i em diu.... doncs hauràs de fer el mateix que feies quan m'esperaves...... MIRAR LA LLUNA I PENSAR EN MI. però mama, ara serà diferent, perquè jo també miraré a la lluna i PENSARÉ EN TU.

quan un fill fa "seus" els teus pròpis sentiments, no us ser desciure l'emoció que em va córrer per tot el cos.
jo sempre li he dit que mirava la lluna i pensava que era la mateixa lluna que ella veia, i ara és ella que em diu, que les dues mirarem la mateixa lluna i sabrem que encara que no estiguem juntes físicament ho estarem per sempre.........

aiiiii que costarà passar dos llargs dies i una nit.............. jejejejej

4 comentaris:

Silvia - Desenredando el hilo rojo ha dit...

Y a mí se me han saltado las lágrimas al leerte. Uffffff, Besotes

Cristina, Diego y Yulia. ha dit...

AYSSSSSS QUE MONAAAA...
Besadetes

manuela ha dit...

Pero buenoooo que gracia tiene!
Silvia se estan haciendo mayores muy rápido.

ABRAZOS GRANDES

Manuela

Isabel ha dit...

La Leire ho te molt clar i així ho ha dit amb totes les lletres: No vol anar de colònies perquè no vo dormir fora de casa sense nosaltres. I no hi ha res que la faci canviar d'idea.
Isa