CCAA 10 abril 2008. Ens queden 476 dies d'assignacions!


"a qui sap esperar, el temps li obre les portes" (proverbi xinès)


El món està a les mans d'aquells que tenen el valor de somiar
i córrer el risc de viure els seus somnis.

(Paulo Coelho)


FELIÇ 2015!

FELIÇ 2015!





"tu história podrá no tener un principio muy feliz, pero esto no te convierte en quién eres, sino en el resto de tu historia; quién tu decidas ser"

(kung fu panda 2)




dilluns, 21 de febrer de 2011

un estudi de la universitat de Sussex. MOLT INTERESSANT!

Vull compartir aquest estudi amb tots vosaltres doncs l'he trobat molt interessant.
A la majoria ens passa que quan comentem entre amics o familiars situacions dels nostres fills diem que el meu també ho fa o també li passa.

Els que em coneixeu sabeu que d'aquest tema us en he parlat moltes vegades....
primer creia que era cosa dels nens quan són petits, però l'aina ja ha fet 5 anys i seguim igual...
quan de petita li explicavem un conte ella sempre deia: "me", que vol dir més.
quan va ser una mica més gran i fins ara ja diu:" una altre vegada".

ara això ho fa amb tot......
li hem d'explicar els contes una vegada rera l'altre, si veu algun dibuix que tenim grabats amb CD, ha de mirar el mateix capítol moltes vegades.
Si aprèn una cançó, més del mateix i fins i tot i si li expliquem qualsevol cosa sempre demana que li tornis a explicar moltes més vegades.
De fet, no fa ni 15 dies que durant el trajecte de casa a l'escola li vaig haver d'explicar el mateix durant tot el trajecte.......

doncs segons aquest article, tot això té una explicació, que fa que els pares no ens pensem que això és cosa de nens, sinó que justament és la seva manera d'aprendre:
"Els nens que volen sentir moltes vegades el mateix conte aprenen més ràpid"
http://www.elperiodico.cat/ca/noticias/societat/20110220/els-nens-que-volen-sentir-moltes-vegades-mateix-conte-aprenen-mes-rapid/869106.shtml