CCAA 10 abril 2008. Ens queden 476 dies d'assignacions!


"a qui sap esperar, el temps li obre les portes" (proverbi xinès)


El món està a les mans d'aquells que tenen el valor de somiar
i córrer el risc de viure els seus somnis.

(Paulo Coelho)


FELIÇ 2015!

FELIÇ 2015!





"tu história podrá no tener un principio muy feliz, pero esto no te convierte en quién eres, sino en el resto de tu historia; quién tu decidas ser"

(kung fu panda 2)




diumenge, 13 de febrer de 2011

fotografia de la setmana



xulo no?
doncs ho ha fet l'aina aquesta tarda.
hem estat el dia fora, i quan hem arribat ha volgut anar una estona a casa la meva mare.....

la meva mare sempre té una labor entre mans, queda malament que ho digui jo, però de cosir en sap moltíssim......, tant li és cosir, com fer punt de creu, com puntes al coixí, brodar...... en resum, que és una artista de les labors.
..... i com és natural, l'aina la imita en tot.....
desde petita i amb molta vigilància perquè no es punxi, sempre ha volgut fer com la iaia, però quina va ser la nostra sorpresa quan va arribar a casa amb això!
ens varem quedar una mica parats ...... i la meva mare no parava de repetir:
us juro que ho ha fet ella, jo només li he fet els nusos........

la cara de satisfacció de l'aina ja us la podeu imaginar, ha estat total!

us deixo una foto de l'estiu del 2008, amb dos anys i mig, i ja volia fer el mateix que la iaia.

1 comentari:

Anònim ha dit...

PUES YA LO HACE MEJOR QUE YO.JAJAJA

MARTA