CCAA 10 abril 2008. Ens queden 476 dies d'assignacions!


"a qui sap esperar, el temps li obre les portes" (proverbi xinès)


El món està a les mans d'aquells que tenen el valor de somiar
i córrer el risc de viure els seus somnis.

(Paulo Coelho)


FELIÇ 2015!

FELIÇ 2015!





"tu história podrá no tener un principio muy feliz, pero esto no te convierte en quién eres, sino en el resto de tu historia; quién tu decidas ser"

(kung fu panda 2)




dimecres, 12 de gener de 2011

LA MATERNITAT D'ELNA.



Us recomano enormament aquest llibre, La Maternitat d'Elna.....
me'l van regalar per aquestes festes, ahir el vaig començar, i avui l'he acabat.
M'ha atrapat, m'ha agradat, m'ha fet indignar, m'ha fet plorar..... diriem que m'ha transportat a una època de la que sempre n'hem sentit parlar, però que mai ens podrem imaginar què va ser i com es va viure relament, on cada drama en té més d'implícits, sobre tot si es tracta de nens.....

Sempre descobreixes que hi ha gent disposada a tot, a donar tot el que poden sense esperar res canvi, i quan dic res a canvi vull dir que ni tan sols esperen agraïment..... simplement fan el que creuen que han de fer.
A vegades ens trobem amb persones disposades a "ajudar", però sempre esperant aquell copet a l'esquena......
Aquest llibre ni tan sols en parla dels copets a l'esquena..... és simplement una història real on només conten les ganes de tirar endavant la vida dels més menuts enmig de la guerra i el drama.
no us el perdeu!

"La maternitat d’Elna descobreix un dels capítols més dramàtics, tendres i desconeguts de la nostra postguerra. Entre 1939 i 1944, la suïssa Elisabeth Eidenbenz va salvar la vida de 597 infants. Eren els fills de les exiliades catalanes i espanyoles que malvivien en condicions penoses en els camps de refugiats republicans de Sant Cebrià de Rosselló, Argelers i Ribesaltes, i que van tenir la sort de ser acollides a la maternitat que va crear Eidenbenz. "

com tots sabeu, la meva filla es diu aina, i quan arribi el nostre segon tresor de xina, i si és nena, es dirà ona.
ara us puc assegurar que si mai en tingués tres..... jajajajajja..... i fós nena, es diría Elna.
perquè?
en honor a les persones que dediquen la seva vida per ajudar als més menuts i perquè Elna trobo que és un nom preciós ple de significats que hem de tenir presents en aquesta vida!
Em sap molt greu haver anat a COLLIURE aquest estiu i no visitar la maternitat d'elna.... crec que és just al costat, però ho tenim relativament a prop, així que queda pendent la visita.
ha de ser un lloc ple de màgia!



http://www.maternitesuissedelne.com/index.html

4 comentaris:

jinghai ha dit...

tomo nota Silvia y ya te contare,vale?un beso

Laura ha dit...

tinc el llibre... me'l vaig endur a nigeria pensant que en 6 setmanes tindria temps de llegir.... no vaig tenir temps... el vaig començar en el vol d'anada... pero no l'he continuat... n'havia sentit a parlar bé... i l'hi tinc ganes.
Laura.

Anònim ha dit...

AY SILVIA, TU SIEMPRE DESCUBRIENDONOS COSAS BONITAS.
LO LEERÉ, NO TE QUEPA DUDA.
Y QUE TE VOY A DECIR DEL NOMBRE, QUE ES PRECIOSO!
ANÍMATE MUJER Y A POR ELNA. JAJA.

MARTA

Silvia - Desenredando el hilo rojo ha dit...

Buenoooooo, pues otro más para la colección. Lo busco y ya te contaré.
Besotes