CCAA 10 abril 2008. Ens queden 476 dies d'assignacions!


"a qui sap esperar, el temps li obre les portes" (proverbi xinès)


El món està a les mans d'aquells que tenen el valor de somiar
i córrer el risc de viure els seus somnis.

(Paulo Coelho)


FELIÇ 2015!

FELIÇ 2015!





"tu história podrá no tener un principio muy feliz, pero esto no te convierte en quién eres, sino en el resto de tu historia; quién tu decidas ser"

(kung fu panda 2)




dijous, 20 de gener de 2011

"estic feliç mama"

l'aina és la meva primera filla, i com a primera filla sóc novata en moltes coses......
no tinc cap altre referència per saber si el que fa o el que diu és normal o no, si va amb l'edat o no, i un llarg etc........
l'únic que em guia és l'instint i el sentit comú, que normalment és el menys comú dels sentits........

perquè dic això?
perquè no sé si és normal que l'aina em digui.....:

"mama vull dir-te una cosa"....
estic molt feliç d'estar a casa, de que sigueu els meus pares i de tenir els àvis i els tiets.....em feu riure molt i ens ho passem molt bé tots tres. Us estimo fins la lluna anar i tornar moltes vegades.....
quina sort que tenim oi?"

com a mare i com a persona només em queda donar gràcies al món per donar-me la oportunitat de ser mare de l'aina, perquè encara que quedi molt malament que ho digui jo que sóc la seva mare, amb paraules com aquestes ja us podeu imaginar en l'estat que em sento avui mateix.....
espero que quan arribi la temuda "adolescència" l'aina segueixi pensant igual...jajajajajaja

3 comentaris:

manuela ha dit...

SILVIA CORAZON A MI ME PASA IGUAL, COMO PRIMERIZA ...NO SÉ SI SERÁ LO NORMAL O NO, PERO ANGELA TOOODOS LOS DIAS Y VARIAS VECES A LLO LARGO DEL DIA ME DICE; MAMá MAMI TE QUIERO MUCHO MUCHIISIMO...MAMI QUE TE QUIERO MUUUCHO Y ME DA BESOS Y MAS BESOS..NO SE SI SERÁ NORMAL, PERO A MI ME INYECTA UNA SUPER ENERGIA UN...NO SE COMO EXPLICARLO, ME HACE TAN TAN FELIZ.
Y BUENO YA VEREMOS CUANDO LLEGUEN A LA ADOLESCENCIA..JAJAJA DE MOMENTO DISFRUTEMOS JAJAJA

UN ABRAZO GRANDE Y BUEN FINDE!!

Manuela

Ester ha dit...

Preciosas palabras las de Aina...me dice a mi eso mi hija y me la como enterita!

Un besito enorme!

ahh por cierto, me he comprado el libro la maternitat d'elna...bueno aún no lo tengo, lo he encargado...ya te contaré! Besitos

Isabel ha dit...

Bueno Leire no es de muchas palabras. Pero durante el dia ella me come a besos y eso para mi es como si me dijera todo lo que no dice porque os puedo asegurar que soy la única que me beneficio de sus besos y abrazos, al resto de la família le cuesta dios y ayuda que la niña les de un beso.
Isa