CCAA 10 abril 2008. Ens queden 476 dies d'assignacions!


"a qui sap esperar, el temps li obre les portes" (proverbi xinès)


El món està a les mans d'aquells que tenen el valor de somiar
i córrer el risc de viure els seus somnis.

(Paulo Coelho)


FELIÇ 2015!

FELIÇ 2015!





"tu história podrá no tener un principio muy feliz, pero esto no te convierte en quién eres, sino en el resto de tu historia; quién tu decidas ser"

(kung fu panda 2)




diumenge, 26 de desembre de 2010

fotografia de la setmana

quantes fotografies per explicar, quants moments viscuts en aquests màgics dies, quantes sensacions...... el dia de nadal, l'emoció mentre l'aina ens deia el vers, el cagatió.... però em quedo amb aquesta!
tot sovint, la infantesa dels nostres fills ens porten a la nostra, i amb ella recordem aquells moments que com a nens varem viure tan intensament.



és d'aquesta tarda, de l'aina sortint als "pastorets" del nostre poble, li feia moltíssima il.lusió i s'ho ha passat de meravella.
Per mi té una connotació especial, doncs jo vaig fer pastorets durant molts anys.
Els meus pares sempre havien col.laborat en el grup de teatre del poble, això va facilitar que jo hi acabés ben embolicada.
Vaig començar com l'aina, fent d'angelet, i cada any tenia un paper més "important", fins que vaig arribar a ser l'àngel de l'anunciació amb paper i tot!!!! jajajajajaja
Després, ja per qüestions d'edat vaig passar a fer de pastora i així vaig seguir uns quants anys fins que els pastorets es van deixar de fer per les remodelacions que es van fer en el teatre.

Ara ja fa anys, que aquesta tradició tan nostra ha tornat a agafar protagonisme per aquestes feses tan assenyalades, i qui m'havia de dir a mi, que l'aina també en formaria part.
S'ho ha passat tan bé..... i ja em diu que quan sigui més gran vol fer de fúria petita de l'infern..... jajaajjajajja
em sembla que tornem a començar una nova etapa de pastorets, que evidentment, tants i tants records ens porta.

2 comentaris:

jinghai ha dit...

la verdad es que ha hecho muy bien su papel porque esta igual que un angel.gracias a estas peques la navidad se vive plenamente,un beso y ahora ya feliz año!!!

Anònim ha dit...

HO VA FER FANTÀSTICAMENT BÉ.
ARA US QUEDA DISFRUTAR DEL DIA D'ANY NOU I JA FINS L'ANY QUE VÉ.

PETONS
ALBERT