CCAA 10 abril 2008. Ens queden 476 dies d'assignacions!


"a qui sap esperar, el temps li obre les portes" (proverbi xinès)


El món està a les mans d'aquells que tenen el valor de somiar
i córrer el risc de viure els seus somnis.

(Paulo Coelho)


FELIÇ 2015!

FELIÇ 2015!





"tu história podrá no tener un principio muy feliz, pero esto no te convierte en quién eres, sino en el resto de tu historia; quién tu decidas ser"

(kung fu panda 2)




dissabte, 18 de desembre de 2010

4 anys junts!

avui és un dia molt especial, diria que el més especial dels molts dies que hi ha en un any.
De 365 dies només un, el dia 18 de desembre, fa que recordi el moment més important de les nostres vides.
Aquell dia que el món es va parar i ens varem convertir en els pares de la nena més preciosa del món.
Des d'aquell dia la nostra vida ha estat diferent en molts aspectes, en tots diria jo!

Avui al despertar l'aina m'ha fet un gran regal.....
quant els seus ullets tot just s'obrien i em mirava amb aquella carona de, un moment que encara no puc obrir els ulls del tot, ha tret la seva maneta de dins el llit i m'ha ensenyat 4 ditets amb un gran somriure, i just després em diu:
"oi que encara que hagués nascut a la lluna m'hauries trobat?"
jo sempre li dic que encara que hagués nascut a la lluna, allà l'hauriem anat a buscar.

Mare meva que si l'hagués anat a buscar!!!!!..... allà on fós hauria anat per trobar-la a ella.....

Mai oblidaré aquell 18 de desembre de 2006, ni aquella quarta planta del registre de Nanning ( xina ), ni aquell bebé preciós de 10 mesets que em va reseguir tota la cara amb els seus mini dits.
Mai oblidaré tot el viscut en aquells dies, tota aquella màgia, aquell Nadal.....
mai oblidaré amb qui vaig compartir tot allò i lo bé que ho varem passar.

Espero que mai la vida em jugui una mala passada en aquest sentit, i pugui portar al meu cor i recordar en la meva ment totes aquestes emocions i sensaciones, les passades i les que han de venir fins l'últim alè, perquè recordar aquests moments és sencillament indescriptible.

Just ahir ens varem mirar amb l'aina totes les fotos del viatge, totes, i ho varem passar de meravella. Poder respondre tot el que em pregunta i transmetre tots i cada un dels sentiments, és el millor regal que li puc fer a ella.

18 d'agost de 2006, sentia, tocava, abraçava a la personeta més especial de la meva vida.
em convertia en mare a xina, molt lluny de casa, però inmensament feliç......
La felicitat existeix, i aquell va ser un moment màgicament feliç.



Avui ho celebrarem com cal, com fem cada any, amb els nostres estimats amics del viatge, de la familia del cor.
AINA, ABRIL I XÈNIA, per molts anys!

així ho viviem fa 4 anys!
http://www.mychinajourney.com/filladelcor.com/view-travel.asp?TravelDayID=11

5 comentaris:

gloria ha dit...

Moltes felicitats, familia!!
Un abraç

Ester ha dit...

ufff...que panza de llorar!!!!no se sí alguna vez he visto este video, creo que sí...lo que si es seguro que las fotos las he visto cientos de veces y no me canso...que caras de felicidad!!!!

Debieron ser unas navidades preciosas...al igual que levantarse 4 años después junto a tu hija y que te diga esas palabras.

Muchas felicidades familia!!!

Ester.

María ha dit...

silvia, muchas felicidades por los cuatro años junto a vuestra princesa preciosa Aina!!
Recuerdo q os seguí durante aquellos días y pensaba "que navidades más inolvidables y más preciosas!!"

Mil besos familia!!

María

Anònim ha dit...

PER MOLTS ANYS FAMÍLIA!!!!!!!! QUE EN PUGUEU GAUDI 400 MÉS.....I NO PATEIXIS QUE A LA MEMÒRIA NOSTRA SEMPRE HI SEREU, SEMPRE RECORDARÉ AQUELL NADAL AMB EL PC AL MENJADOR ENSENYANT LES VOSTRES FOTOS A TOTHOM, AISSSSS VA SER PRECIÓS I LA VOSTRA ARRIBADA MÀGICA.

GRÀCIES PER SER-HI, GRÀCIES PER LA VOSTRA MÀ QUAN CALIA..EN FI, GRÀCIES..... I UNA ABRAÇADA BEN FORTA PELS TRES.

CARLOS, MONTSE I EN JOAN

Anònim ha dit...

FELICIDADES SILVIA.
QUE NAVIDADES MÁS ESPECIALES LAS DE HACE 4 AÑITOS.
AINA ES UNA PRINCESA.

MARTA