CCAA 10 abril 2008. Ens queden 476 dies d'assignacions!


"a qui sap esperar, el temps li obre les portes" (proverbi xinès)


El món està a les mans d'aquells que tenen el valor de somiar
i córrer el risc de viure els seus somnis.

(Paulo Coelho)


FELIÇ 2015!

FELIÇ 2015!





"tu história podrá no tener un principio muy feliz, pero esto no te convierte en quién eres, sino en el resto de tu historia; quién tu decidas ser"

(kung fu panda 2)




dimarts, 26 d’octubre de 2010

un meme!!!!

doncs feia temps que no m'en arribava cap, però aquí en tinc un de nou!!!
així que som-hi!!!!!!

1- dir qui m'ha nominat:
l'elén, de http://farolillos-chinos.blogspot.com/.
muchas gracias guapísima!

2- nominar a 4 persones:
- la silvia http://desenredandoelhilorojo.blogspot.com/
- la roser http://valeriaimartinadostressorsdelaxina.blogspot.com/
- la maría http://brisaoriental.blogspot.com/
- la isabel http://isabel-miblog.blogspot.com/

3- avisar als nominats..... ara ho faré......

4- contestar les següents preguntes:

....4 coses que porti al bolso....
- el moneder
- el mòbil
- medicaments per si de cas....
- carmelets per l'aina.

....4 coses que hi ha a la meva habitació....
- una foto de l'aina i meva a la que tinc un carinyo molt especial
- un llibre que mai es mou de la tauleta de nit: "el guerrer de la llum"
- una orquídea..... sempre hi és!
- un "t'estimo" que em va regalar l'aina

....4 coses que m'agraden ara mateix....
- els raonaments de l'aina
- l'escalfor del sol
- les converses al voltant de la llar de foc
- les decisions preses.

....4 coses que sempre he volgut fer ( i se suposa que no he fet )
- visitar tot argentina
- caiguda lliure
- tornar a xina, a conèixer en persona la família d'acollida de l'aina.....,ja que ens coneixem via carta!!!!!
- acabar l'habitació de jugar..... jajajajajajajaj

....4 coses que no sabeu de mi...
se suposa que han de ser coses que no he dit mai al bloc i que que les pugui dir no???? jajajja, una mica difícil!
sóc transparent, i en el bloc sempre dic tot allò que no traspassi certa frontera, així que crec que sabeu tot el que s'ha de saber...

....4 cançons que no em puc treure del cap....
- boig per tu ( sau )
- qualsevol del bruce...... sempre en tinc una al cap!
- llegaremos a tiempo ( rosana )
- algunes de la sandra march, una amiga i cantautora del meu poble, que sens dubte han marcat una etapa important a la meva vida....

3 comentaris:

Silvia - Desenredando el hilo rojo ha dit...

jejejje, te tomo el relevo. Besos tocaya

Olor de pluja ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Olor de pluja ha dit...

Vaig descobrir el teu bloc per casualitat. Buscava informació sobre l'adopció (sempre m'ha interessat molt aquest tema, sobretot tot el relacionat amb l'adopció a la Xina) i vaig descobrir un gran TRESOR. La manera amb la que afrontes l'adopció, com ens fas sentir el que tu sents. Moltes gràcies Sílvia! Per tants moments que has compartit amb nosaltres. Ets una GRAN mare. El meu cusí també és adoptat, és de Colombia. El dia que el vam batejar els meus tiets van escriure una bonica nota de recordatori:
No és la carn i la sang el que ens fa pares i fills.
Amb el teu testimoni aquesta frase queda més que demostrada.
GRÀCIES.