CCAA 10 abril 2008. Ens queden 476 dies d'assignacions!


"a qui sap esperar, el temps li obre les portes" (proverbi xinès)


El món està a les mans d'aquells que tenen el valor de somiar
i córrer el risc de viure els seus somnis.

(Paulo Coelho)


FELIÇ 2015!

FELIÇ 2015!





"tu história podrá no tener un principio muy feliz, pero esto no te convierte en quién eres, sino en el resto de tu historia; quién tu decidas ser"

(kung fu panda 2)




dimecres, 6 d’octubre de 2010

patètic....

http://www.mitele.telecinco.es/programas/buena-ley/112767.shtml?p=5

us demano que mireu aquest vídeo.
Avanço que és molt fort, i que fa posar els pels de punta per no dir una altra cosa.

Ahir quan vaig anar a portar l'aina a la seva classe de ballet la meva professora i la de l'aina, em va parlar de que havia vist aquest programa i que s'havia indignat.
Diu que no va parar de pensar en mi i en l'aina durant tot el programa, em va trucar, però jo no hi era.
així que no em va poder avisar perquè veiés el programa.
em va parlar tan i tan malament del programa que el primer que vaig fer quan vaig tenir una estona va ser buscar-lo per internet.
desconeixia l'existència d'aquest programa, i pel que he vist avui, puc dir que no m'he perdut res!!!!!

Ara podrem entrar en si estem més o menys indignats, si els cassos són reals o ficticis, si aquesta cadena només fa programes d'aquest tipus, si l'adopció sempre és un tema fàcil de criticar, i un llarg etcètera.....

però......
si relament aquest és un cas real, que ho dubto, les preguntes que em vénen al cap més enllà de la meva pròpia indignació com a mare són les següents:

- aquest matrimoni ha passat un CI? si és així alguna cosa ha fallat i mooooolt!!!!!
- han pensat en la seva filla? han pensat en com es sentirà si mai veu aquest programa?
- es parla d'inversió de diners, de sang, de "pequeña china" en comptes de filla...., d'obsessió, de préstecs..... i totes aquestes paraules són referents a la paraula filla.

i si això és un trist guió amb uns actors que el segueixen.....prefereixo pensar així, doncs encara és més trist..... què han estudiat els guionistes, quins són els seus valors?
ténen sentiments?

sabeu com he acabat més enllà d'indignada, amb els ulls plens de llàgrimes.
Sap molt greu que es tractin aquests temes amb una frivolitat tan extrema....., sense escrúpuls, amb tota la ignorància d'aquest món i sense cap mena de respecte per a tots els nostres fills.

jo no sé a on arribarem, no m'ho vull ni imaginar, però en aquesta societat falten els pilars bàscics que l'aguanten i que cada dia patinen més i més.
no vull això pels meus fills, alguna cosa hem de poder fer com a pares però tan se val, hem arribat a un punt on l'audiència és el que conta i tant se val a qui fereixin.

que equivocat que està aquest món..... amb programes així pretenem donar els valor necessàris per formar persones?

9 comentaris:

Isabel ha dit...

No he pogut pasar dels primers 5 minuts, quina vergonya. No podem demanar a AFAC com a asociació que aquests facin una rectificació públicament?
Isa

Isabel ha dit...

Acabo de deixar un missatge a la web de telecinco amb la meva queixa.
Isa

sílvia.....esperant a l'ona ha dit...

jo ho he denunciat aquí:
http://www.tvinfancia.es/TramitacionReclamaciones/Formulario/formulario.htm

Anna ha dit...

Si la gent deixés de mirar aquests programes, es deixarien de fer. Però per desgràcia hi ha molts "freakys" que els miren.
Jo aquest no l'havia vist mai, i em sap greu haver perdut 25 minuts de la meva vida per veure'l.

Anònim ha dit...

buffff!!! he començar a mirar-ho però no he passat del minut 3, ho sento no el puc acabar de veure

Petons tristos
*lourdes*

www.mardargent.es ha dit...

Jo també ho he denunciat a tvinfancia. I estic mirant de fer alguna cosa més al respecte. No em sembla només patètic, sinó il·legal. Si es real, perquè crec que el defensor del menor hauria de procedir d'ofici, i si es només espectacle teatral, aleshores una bona multa a la cadena i a l'advocat que permet, fent de jutge en el programa, que es tracti de manera frivola un tema tan seriós. Es com si surtís un pare explicant que abusa de la seva filla i encara es puguès fer un debat sobre el tema. Indignant! Uff, cada cop que hi penso m'encenc. A sobre, perquè ho passen en horari protegit!!

Banshee ha dit...

No he acabat de veure el vidio. Està claríssim que es un guió!!(i que malament que actúen!!) Però que trist que s'hagin d'inventar una cosa així per fer un programa. Malauradament..crec que la realitat supera a la ficció i que pot haver cassos semblants (ja no em sorprèn res), pero imagino que per aquest motiu les families han de passapr per un CI i precisament la espera és tan llarga com per pensar si realment volen ser pares.

En fi, ja ho pots ben dir PATÈTIC!!
PATÈTIC ELS ACTORS
PATÈTIC EL PROGRAMA, LA DIRECCIÓ
I PATÈTIV QUE ESCULLIN AQUEST TEMA PER FER MAL!!

www.mardargent.es ha dit...

he denunciat al defensor del menor. em penso que no es pot fer gaire més. Si son actors, com dius, tela, tela! Quina vergonya...

Carmi ha dit...

Jo no l'he vist,l'ha vist la meua sogra... i m'ho va contar... si tinc ànim ho vig per denunciar-ho al defensor del menor...es patètic...
Qui els hadonat el C.I????????
Besets