CCAA 10 abril 2008. Ens queden 476 dies d'assignacions!


"a qui sap esperar, el temps li obre les portes" (proverbi xinès)


El món està a les mans d'aquells que tenen el valor de somiar
i córrer el risc de viure els seus somnis.

(Paulo Coelho)


FELIÇ 2015!

FELIÇ 2015!





"tu história podrá no tener un principio muy feliz, pero esto no te convierte en quién eres, sino en el resto de tu historia; quién tu decidas ser"

(kung fu panda 2)




divendres, 17 de setembre de 2010

invitacions enviades!

hola família,
acabo d'enviar les invitacions que m'heu demanat per accedir al bloc..... crec que de tots els correus que m'heu fet arribar no m'he deixat a ningú, però si hi ha algú que no ha rebut la invitació feu-m'ho saber siusplau!
desconec si les invitacions que ja van ser enviades fa temps les heu tornat a rebre o no, però en tot cas sabeu que aquí queden guardades......

i ja ho sabeu, per a qualsevol cosa:
silviacr73@hotmail.com

12 comentaris:

Glòria ha dit...

Gràcies !!!!

Glòria R

Carmen ha dit...

aqui te dejo mi correo que no me entere hasta hoy, perdon... lapelu02@hotmail.com

GRACIAS.

PILI ha dit...

Gràcies guapa!!!!

Monika ha dit...

Ja estem dins... gràcies!!!

María ha dit...

Hola ya estoy aqui!!!!
Un besazo
María

Laura ha dit...

rebuda! gràcies.
Laura.

www.mardargent.es ha dit...

Peró. No m'he enterat fins ara.
El meu correu es: mardargent@hotmail.com . merci!!

www.mardargent.es ha dit...

No era però, era perdó. Je,je,je!! Merci de nou!

www.mardargent.es ha dit...

Merci, ja soc aquí!

Eva ha dit...

Gràcies !!!

SÒNIA ha dit...

Jo no sé si el vaig enviar fa temps. Si encara estic a temps el meu és sonializana@hotmail.com

Anònim ha dit...

Hola Silvia!!!

M'agradaria molt rebre l'invitació.

No sé si arribo massa tard

Petons

*lourdes*
lourdes-jordi@hotmail.com