CCAA 10 abril 2008. Ens queden 476 dies d'assignacions!


"a qui sap esperar, el temps li obre les portes" (proverbi xinès)


El món està a les mans d'aquells que tenen el valor de somiar
i córrer el risc de viure els seus somnis.

(Paulo Coelho)


FELIÇ 2015!

FELIÇ 2015!





"tu história podrá no tener un principio muy feliz, pero esto no te convierte en quién eres, sino en el resto de tu historia; quién tu decidas ser"

(kung fu panda 2)




dissabte, 11 de setembre de 2010

definitivament privatitzo el bloc...... almenys per ara!

no, no hi ha cap motiu, no hi ha res que em forçi a prendre aquesta decisió, però ja fa massa dies que hi dóno voltes......
cada vegada hi ha més canals per seguir en contacte amb tots aquells que ens seguiu, aquells que envieu missatges de tant en tant i també em feu partícep de vosaltres.
em vé de gust passar una temporada en família,...... ja m'enteneu-.....

tinc guardades moltes adreçes del primer cop que vaig privatitzar el bloc, i tinc guardades totes les que m'heu anat enviant......., així que espero que no em deixi a ningú alhora de convidar.
i si algú vol seguir entrant ja sabeu que només cal que m'envieu el vostre correu electrònic.
només tindreu una feina extra a l'hora de conectar-vos, posar el vostre correu i contrasenya, però tampoc és tanta feina no?

la vida ens fa canviar, i a vegades ens porta a decisions que a vegades pensàvem que mai pendriem, però tot canvia i gira i nosaltres també.
així que amb tots aquells que vulgueu ens seguim veient aquí, a amb la meva princesa!

una abraçada ben forta a tots..... i mil gràcies a tots aquells que alguna vegada us heu passejat per aquesta finestreta plena de lletres, fotos i sentiments......
per als que ens seguireu llegint: aquí estarem, com sempre!
per als que potser perdrem la pista: ha estat un plaer compartir trossets dels meu cor amb vosaltres, i de veritat espero que alguna cosa de les moltes dites aquí, us hagi interessat o agradat.

amb la meva princesa no acaba, només continúa.....

FINS SEMPRE!
sílvia

18 comentaris:

Anònim ha dit...

PORSUPUESTO CUENTA CONMIGO!
PARA NADA ME PIERDO TU BLOG Y TU ENCUENTRO CON ONA, ASÍ QUE YA ME ESTÁS INVITANDO! JEJE... YA SABES MI EMILIO.

UN ABRAZO ENORME Y MIL GRACIAS POR ESOS TROCITOS DE CORAZÓN QUE DIPOSITAS EN LOS NUESTROS.

MARTA

Anònim ha dit...

Buenas:
Creo que no te habré puesto algún comentario alguna vez, pero leerte soy habitual. Me ha encantado haberos conocido aunque sea a través de este blog.
Os deseo un pronto encuentro con Ona.
Un beso a los 4.
Me habéis acompañado en muchos momentos.
Y por supuesto respecto tu decisión. Un placer.

Eva de Barcelona.

Elén ha dit...

ya sabía yo que esto iba a ocurrir, y es que cuando alguien decide privatizar, hay una oleada.
Sabes que entiendo perfectamente los motivos de hacerlo, de hecho yo en mi blog intento no poner muchos datos o fotos de Candela, por eso me decidí a hacer un blog menos personal. Además no soy muy dada a expresar mis sentimientos.
ASí que es perfectamente comprensible, pero me gustaría ser invitada... una que quiere seguir los pasos de esas niñas tan espabiladas que son mis chinis, y por supuesto, quiero seguir por ahí, cuando venga Ona.
Un besito y nos vemos

manuela ha dit...

Si, yo también pienso en ello y quizás en poco tiempo también privatice, me ha encantado conoceros y ver como va creciendo Aina, y me encantaria conocer a Ona, por eso me agradaria nun montón ser invitada y poder seguir el contacto con vosotros.

Un ABRAZO

Manuela

Anna ha dit...

Silvia,

encara que a tots ens agradaria tenir-ho obert, passen tantes coses...que jo penso que és el millor que pots fer.

Nosaltres estarem encantats de seguir veient el creixement de l'Aina i en el futur de l'Ona...

jinghai ha dit...

es un placer leerte,espero poder seguir haciendolo pero entiendo tu decision,un abrazo fuerte y...a por ona o nil!!!!

GEMA ha dit...

Hola Silvia, aunque hace mucho que no escribo, si que siempre que puedo me paso a hechar un vistazo, el tiempo no me sobra, pero me gustaría si tu quieres poder seguir viendo como crece tu princesa.
Un beso
GEMA

Jennifer ha dit...

Hola Silvia, yo creo que la otra vez te deje mi correo pero por si acaso, aquí te lo dejo de nuevo, me encantaría poder seguir vuestras historias y disfrutar de Aina, además de que no me perdería el encuentro con Ona.

muchos besos.
jennifer
arowana27@hotmail.com

gloria ha dit...

No t'oblides de mi!! gloria_ep@hotmail.com.
Un abraç

Banshee ha dit...

Bona tarda familia,

Fa temps et vaig escriure un correu amb la meva adreça. Seria un plaer continuant seguint la vostra historia i la trobada amb l`Ona Tambe t'agraeixo el temps que has compartit amb nosaltres tot i que no ens coneguem, ens has fet participes d'aquesta meravellosa historia.

Una abraçada

Mireia (swedenk@hotmail.com)

Monika ha dit...

jo també vull seguir fent el tafaner, si puc....

GEMA ha dit...

Silvia, se me olvidó dejarte el correo.
wengue_05@yahoo.es
Un beso
GEMA

Roser i Jordi ha dit...

Silvia, pots convidar també al Jordi, així ell també et pots seguir desde el seu pc,encara que segur no et fa cap coemntari, a ell li costa més,jajajaja

si no tens el seu correo m' ho dius i et paso els dos que té,enviem un mail per dir-m' ho.
`petonets
Roser

María ha dit...

silvia!! sabes q te sigo y me encantaria ver la carita de Aina cuando vea la foto de su hermanita Ona.
Un besazo
María

Myu-Marta ha dit...

M'entaria contiunar llegint el vostre blog, que encara que ultimament no comento us continuo seguint, et deixo el mail tot i que ja el tens de l'altre cop, per si de cas: elrincondebaobei@gmail.com

un peto!

Anònim ha dit...

Silvia, ara no entro tan com voldria per que vaig massa atavalada i quasi no tinc temps per a res, pero m´encantaria poder seguir-ho fent de tant en tant com fins ara.
Petonets pels 3
Fina

Silvia - Desenredando el hilo rojo ha dit...

Holaaaaaaaaaa, tocaya... yo creo que me tienes fichada de la otra vez... pero por si las moscas no te olvides de mi.
Besotes

Anònim ha dit...

Cuminal!!!

Apunta: gloria_ramon@yahoo.es