CCAA 10 abril 2008. Ens queden 476 dies d'assignacions!


"a qui sap esperar, el temps li obre les portes" (proverbi xinès)


El món està a les mans d'aquells que tenen el valor de somiar
i córrer el risc de viure els seus somnis.

(Paulo Coelho)


FELIÇ 2015!

FELIÇ 2015!





"tu história podrá no tener un principio muy feliz, pero esto no te convierte en quién eres, sino en el resto de tu historia; quién tu decidas ser"

(kung fu panda 2)




diumenge, 1 d’agost de 2010

fotografia de la setmana



El diumenge passat va ser el meu aniversari, i l'aina i el lluís em van fer un regal meravellós: entrades pel concert que va fer el passat divendres a Cap Roig ( calella de palafrugell ) la ROSANA.

Què us puc dir......
que va ser sensacional, meravellós, brutal, indescriptible...........
una vetllada mooolt especial en un marc incomparable i amb una Rosana que va donar el millor d'ella mateixa, com sempre fa. Un concert fet des del fons del cor i amb els cinc sentits.

A la ROSANA la segueixo des dels seus inicis.....
juntament amb el Bruce Springsteen són els meus ídols músicalment parlant....
dos estils "diferents", a vegades no tant..... perquè tot i que la Rosana és cantautora, en el concert li surt la seva faceta més rockera!
però no és això el que jo els hi veig en comú..... el que jo trobo en els dos per igual i potser és això el perquè m'agraden tant, és la posada en escena que fan, sempre tant sencilla, sempre tant transparent. La seva entrega amb el públic i amb el que fan és total.
Són fidels i sincers amb ells mateixos i això són unes sensacions que notes quan els estàs veient en directe, quan escoltes les lletres de les seves cançons......

Cada lletra de la ROSANA té un missatge i no dic cap mentida si us confesso que algunes vegades les seves lletres m'han ajudat i molt.

La ROSANA va fer una cosa en el concert que no ho fan gaires músics, almenys que jo hagi vist,...... va passar per tots i cada un dels passadissos entre el públic per poder saludar-nos personalment, i algunes persones entre elles jo, el fet d'estar en un passadís vaig tenir el plaer de poder-la abraçar.
la seva abraçada, com la seva música, és directe i sincera i no va negar ni una sola mostra d'afecte a ningú de tots els que s'hi van acostar.

Més de dues hores d'entrega total al públic, capaç de fer saltar a tothom i al minut tenir a tothom callat assegut i amb llagrimeta. BRUTAL!
Fins i tot vaig tenir el plaer d'escoltar-la a "capela"..... quina veu, quin cor!

Alguna vegada ja us he parlat d'ella al bloc, perquè encara que no us agradi, us puc assegurar que si escolteu una sola de les seves cançons segur que en treieu un missatge positiu.

Gràcies a la meva familia per aquest regal tant especial i meravellós.


us deixo una de les cançons que van ser un moment entranyable en el concert....

3 comentaris:

manuela ha dit...

QUE SUERTE SILVIA DE PODER VER Y ESCUHAR EN DIRECTO Y "EN PERSONA" a Rosana!

FELIZ VERANO!!
Que"casualidad" que te gusten los mismos que a mi!! no, no son tan diferentes, hay algo que les une, el corazón que ponen en cada nota de música...bueno y en el contenido de sus letras.

Anònim ha dit...

Com es nota que ho has disfrutat.
A mi també m'agrada la Rosana, té un fons molt especial.

Esteu molt guapos a les fotos del facebook.

CARME

Anònim ha dit...

PUES SI, LOS DOS SON UNA GOZADA.
ME ALEGRO DE QUE LO HAYAS DISFRUTADO TANTO.

MARTA