CCAA 10 abril 2008. Ens queden 476 dies d'assignacions!


"a qui sap esperar, el temps li obre les portes" (proverbi xinès)


El món està a les mans d'aquells que tenen el valor de somiar
i córrer el risc de viure els seus somnis.

(Paulo Coelho)


FELIÇ 2015!

FELIÇ 2015!





"tu história podrá no tener un principio muy feliz, pero esto no te convierte en quién eres, sino en el resto de tu historia; quién tu decidas ser"

(kung fu panda 2)




dimecres, 30 de juny de 2010

sentiments: seguim amb el dibuix!

avui si que no sé com expressar el que sento......
Una nena: saray li
Una edat: 6 anys
Una situació: fa més d'un mes que lluita per la seva vida

.... i a partir del dia que ens hem assabentat d'aquesta situació, a casa no hem parat d'encendre espelmes, d'enviar energia positiva, de resar........
La Saray li està lluitant contra tot pronòstic, és una campiona i estic convençuda que se'n sortirà.
el perquè li ha passat això? no ho sé
el com ? tampoc ho sé
alguna cosa per aprendre d'això? segur que hi és, encara que ara no ho veiem
que és injust? SI
Però la vida no és justa, i tot té un sentit, encara que a vegades no ho veiem inmediatament.

les llistes d'AFAC s'han convertit, com sempre que hi ha un problema, en una font d'energia.... tothom dóna el millor d'un mateix per un final feliç.....
ahir en va sortir una iniciativa:
enviar molts dibuixos de tots els nostres fills per decorar l'habitació de la saray li, i així transmetre la força necessària per seguir enganxada a la vida.

aquest és de l'aina:


el que m'ha sorprès, i molt.....
quan li he explicat el perquè d'aquest dibuix m'ha dit tota decidida:
ho faig ara mateix
ha deixat tot el que tenia entre mans, i la seva cara, la seva convicció i la seva veu, m'ha deixat glaçada!
.... però no ha acabat aquí........
un cop ha tingut tot el que necessitava per fer el dibuix, m'ha dit que s'ho havia de pensar molt bé, ja que havia d'imaginar el que a ella li agradaria rebre si fos la seva situació.......
de pedra m'he quedat!

l'aina sempre es pinta de color rosa, és el seu color preferit, i en aquest cas l'ha cedit a la saray, perquè estigués més contenta.
i ha remarcat:
no és un dibuix, és la foto que ens farem quan s'hagi curat..... les dues juntes!
ufff.....
ahhhh, a part de les flors, el que hi ha son cors....jejejejejeje

des d'aquí us demano a tots els que em llegiu, que envieu energía positiva a aquest angelet que està lluitant per seguir entre nosaltres.
gràcies!

per a més informació:
http://www.afac.info/para-saray-li.html

3 comentaris:

Anònim ha dit...

...totes les nostres bones energies per la petita Saray Li... segur que sortirà d´aquesta... ja veuras com l´Aina podrà fer-se aquesta foto amb la petita Saray...Vosaltres tambè teniu una campiona a casa... Besets per la SAray i per l ´Ainaaa.. de Noe and family

Anònim ha dit...

Ostres!!! et llegeixo sempre però mai et poso comentaris, m'he quedat gláçada.
Des de el meu cor faré una oració i molta energia per Sarai.
Tens una filla envidiable, bueno igual que la meva ( encara que nomès té 19 mesos jejejeje)
Petons.

Eva

Laura ha dit...

Quins bons sentiments l'aina...
On puc llegir la història de la Saray Li? fa dies que us llegeixo als blogs que en parleu però no en sé res...
Laura.