CCAA 10 abril 2008. Ens queden 476 dies d'assignacions!


"a qui sap esperar, el temps li obre les portes" (proverbi xinès)


El món està a les mans d'aquells que tenen el valor de somiar
i córrer el risc de viure els seus somnis.

(Paulo Coelho)


FELIÇ 2015!

FELIÇ 2015!





"tu história podrá no tener un principio muy feliz, pero esto no te convierte en quién eres, sino en el resto de tu historia; quién tu decidas ser"

(kung fu panda 2)




dimarts, 1 de juny de 2010

que ràpid que ha passat mama!!!

doncs si, això és el que em deia avui l'aina quan sortint de l'escola m'ha dit que avui hem canviat de mes!

m'ha explicat que a l'escola els hi han dit que aquest era el darrer mes d'escola, i que un un tres i no res ja estarien gaudint de les vacances d'estiu.
tota sorpresa, em pregunta:
"és veritat mama que estem a punt de començar vacances?"
i em diu....
"que ràpid que m'ha passat"

i és veritat, si a una nena de 4 anys el temps li passa ràpid, com ens passa a nosaltres??????
realment m'ha sobtat la seva reflexió, perquè a mi quan era petita la sensació que em queda en el record és que tot era molt llarg, i que el temps passava molt a poc a poc......

fa dos dies començavem l'aventura de P3, i com aquell qui diu ja estem a punt d'acabar......
que relatiu que és el temps veritat? però en qualsevol cas, passa tant si el volem aturar com no.....

estic desitjant gaudir d'ella les 24 hores del dia!

1 comentari:

EllieNat ha dit...

Children grow up so fast. Enjoy every minute!

Sylvia in California