CCAA 10 abril 2008. Ens queden 476 dies d'assignacions!


"a qui sap esperar, el temps li obre les portes" (proverbi xinès)


El món està a les mans d'aquells que tenen el valor de somiar
i córrer el risc de viure els seus somnis.

(Paulo Coelho)


FELIÇ 2015!

FELIÇ 2015!





"tu história podrá no tener un principio muy feliz, pero esto no te convierte en quién eres, sino en el resto de tu historia; quién tu decidas ser"

(kung fu panda 2)




diumenge, 20 de juny de 2010

fotografia de la setmana




aquest mes de juny és intens per excel.lència!
crec que l'acabarem sense passar ni un sol cap de setmana sense alguna festa, o vàries alhora.
aquest cap de setmana ha estat però molt especial.

el dissabte es va casar una gran amiga, com una germana per mi......, la filla de la meva professora de ballet.
Estava preciosa, i vaig tenir la sort de gaudir-ho amb molta intensitat, vaig estar amb ella durant el maquillatge, els preparatius i en el moment de vestir-la!
quanta emoció!

una cerimònia maquíssima on no hi va faltar cap detall, i com si la meva princesa sabés del cert el que significa la núvia per mi, fa cosa de 15 dies que em va demanar que el dia del casament li volia fer un regal ella a la núvia.
Va i em diu que li vol ballar el ball de fi de curs de ballet.......
Mare de Déu vaig pensar jo.......
aina reina, que mai has ballat en un lloc amb tanta gent, que si és el teu primer any, que si això que si allò.......
però no, no la vaig poder convèncer, ella volia ballar i ha ballat!
de seguida vaig parlar amb la meva profe i es va entusismar amb la idea, així que ho hem portat com un secret entre les tres......
varem quedar en que si quan era el moment l'aina no volia doncs res, i que si volia doncs endavant.

jo ho portava tot a punt, la música, el vestit.........
quan era el moment de fer-ho i ho vaig dir a l'aina, ella més convençuda que mai em diu anem a vestir.......
ufffffffffffffffffff
el cor m'anava a mil, així que ja em teniu a mi llegint un emotiu missatge per la núvia i l'aina va sortir a ballar agafada de la ma de la seva, i la meva gran profe i amiga, la mare de la núvia.

què voleu que us digui........
que ho va fer genial, tota concentrada, tranquila, escoltant bé la música i gaudint del moment......
l'emoció va ser TOTAL!!!!

avui diumenge tampoc ens hem quedat a casa, jajajajajajaja.
avui cap a roses a la comunió i al bateig dels fills d'uns grans amics de la família del cor.....
ha estat una vetllada fantàstica, i com sempre, ens han tractat de meravella.
gràcies familia, sou uns grans anfitrions!!!

m'ha fet també molta il.lusió conèixer en persona a la iolanda de http://mitesorodeoriente.nireblog.com/.
ens hem trobat a l'església, on ells també assistien a una comunió.
De primer no l'he reconeguda, però al veure a la júlia, que per cert està preciosa, és guapíssima, he sabut de seguida qui era.

Això dels blocs i el fil vermell és massa....... compartir moments així amb gent que potser no has vist mai, però en canvi són com de casa, és sencillament una passada!

1 comentari:

manuela ha dit...

Si sin duda LA FAMILIA DEL CORAZON, este maravilloso Hilo Rojo...es lo mejor de esta larga espera, la gente que vamos conociendo, queriendo y"añadiendo" a "nuestra particular "colcha de la vida", de nuestra vida.

Un abrazo

Manuela