CCAA 10 abril 2008. Ens queden 476 dies d'assignacions!


"a qui sap esperar, el temps li obre les portes" (proverbi xinès)


El món està a les mans d'aquells que tenen el valor de somiar
i córrer el risc de viure els seus somnis.

(Paulo Coelho)


FELIÇ 2015!

FELIÇ 2015!





"tu história podrá no tener un principio muy feliz, pero esto no te convierte en quién eres, sino en el resto de tu historia; quién tu decidas ser"

(kung fu panda 2)




diumenge, 13 de juny de 2010

fotografia de la setmana

aquest ha estat un cap de setmana molt mogut........ moooooolt!
hi ha tantes fotografies per poder posar, que no sé quina triar.....
tot el que hem fet ha estat molt diferent i emocionant....

el divendres a la nit vaig anar al sopar de la meva antiga classe de 8è..... ufffffff, no ha plogut ni res......
tot i que no hi érem totes, n'érem una bona colla, i la nit va ser EXTRAODINÀRIA!
mireu que jo sóc de les que riu, doncs feia temps que no reia tant, i torno a dir que jo sóc de les que riu i moolt!
total, que la nit es va fer curtíssima.
el que fa internet veritat? poder reunir a persones que feia 23 anys que no ens veiem........ BRUTAL.

el dissabte comiat de soltera d'una meva amiga, més que amiga....... com una germana!!!!
vaig gaudir d'una tarda molt emotiva i especial, una tarda molt màgica.

i avui un dia intens en familia!!!!
la meva neboda ha fet un anyet, i el dia ha acompanyat mooolt.

resumint, un cap de setmana intens i mogut.......
amb quina foto em quedo?????..... amb totes i amb cap,
em quedo amb una frase, una frase de l'aina dita avui mateix a les 8 del vespre.......

mama, avui també tens un sopar?
no carinyo.
gràcies mama, t'he trobat a faltar.........

res millor que acabar el cap de setmana així.