CCAA 10 abril 2008. Ens queden 476 dies d'assignacions!


"a qui sap esperar, el temps li obre les portes" (proverbi xinès)


El món està a les mans d'aquells que tenen el valor de somiar
i córrer el risc de viure els seus somnis.

(Paulo Coelho)


FELIÇ 2015!

FELIÇ 2015!





"tu história podrá no tener un principio muy feliz, pero esto no te convierte en quién eres, sino en el resto de tu historia; quién tu decidas ser"

(kung fu panda 2)




divendres, 14 de maig de 2010

no hi ha paraules...

és molt fort, impactant.....
una bona amiga m'ha fet saber que ahir a TV1, aquesta va ser una de les notícies.
Realment no entenc el món en el que vivim.
http://www.rtve.es/mediateca/videos/20100513/china-sigue-adelante-su-politica-del-hijo-unico/770959.shtml

per a més informació:
http://actualidad.rt.com/actualidad/internacional/issue_7561.html

només desitjo que algun dia, els nostres fills es sentin orgullosos de pertànyer en aquest món.

6 comentaris:

Isabel ha dit...

Ho acabo de veure i encara tinc el nus a l'estómac.
Isabel

Bet ha dit...

buf... se m'ha posat la pell de gallina...

Anònim ha dit...

Mare meva, quina cruesa!
La veritat és que només veient com has estructurat el missatge ja sabia que seria alguna cosa frepadora.

Et felicito per les visites i per la forma de transmetre.
FAs missatges llargs que a vegades se'm fan curts i fas missatges curts com aquest que no necessiten més.
felicitats sílvia, spas arribar al fons de nosaltres mateixos.

GLÒRIA

Carmi ha dit...

Jo crec, que es molt difícil que un dia es nostres fills es sentin orgullosos de pertànyer al món que els estem deixant... últimament estic desanimada amb la natura del ésser humà... que cruel.
Una besada Sílvia.
Carmi

Montse ha dit...

Sens dubte és un atemptat contra la llibertat i els drets humans.

Roser i Jordi ha dit...

Vaja noticia, es algo intolerable...pero no se per que no em sorpren de Xina...
jo intento que la valeria se senti orgullosa de qui es i d'on a nascut, pero a vegades amb noticies com aquesta et fa trontollar un munt de coses....
sent egoista, aqueste coses passen i seguiran passat i mes a la Xina on alla tot es possible i res els fara cambiar...jo nomes espero
que la nostres filles arribin aviat de Xina i que aixo i altres coses que puguin passar en un futur no els hi toqui viure....
Petonets