CCAA 10 abril 2008. Ens queden 476 dies d'assignacions!


"a qui sap esperar, el temps li obre les portes" (proverbi xinès)


El món està a les mans d'aquells que tenen el valor de somiar
i córrer el risc de viure els seus somnis.

(Paulo Coelho)


FELIÇ 2015!

FELIÇ 2015!





"tu história podrá no tener un principio muy feliz, pero esto no te convierte en quién eres, sino en el resto de tu historia; quién tu decidas ser"

(kung fu panda 2)




diumenge, 2 de maig de 2010

dia de la mare

el dia de la mare és especial encara que a vegades pensem que no ho hauria de ser...., m'explico:
són d'aquells dies que s'haurien de cel.lebrar els 365 dies a l'any, igual que el dia del pare, el de la dona treballadora i un llarg etc......,
No obstant, puc recordar perfectament com si fos avui mateix l'espera de l'aina, quan estavem esperant l'asignació, quan no sabíem rès d'ella i us puc assegurar que durant els dos anys d'espera, el dia de la mare no va passar desaperçebut.
tant el dia de la mare del 2005, com el del 2006, somiava desesperadament com serien aquests dies amb l'aina.... això és el que pensava tot i no creient massa en aquests dies, pel que us deia més amunt de que haurien de ser els 365 dies a l'any.

ser mare és una aventura apasionant, plena de reptes, de nous camins i d'infinites sensacions i potser per això ara si que m'agrada cel.lebrar aquest dia.
Ara és quan més que mai entenc el que a vegades feia la meva mare i jo no entenia, entenc el què vol dir patir, l'importància d'un petó, d'una abraçada, d'un somriure.
Entenc que la paraula t'estimo mai s'ha de donar per sobre entesa, s'ha de dir constantment.
I gràcies a la millor mare mare del món, que és la meva ( jejejejej ), i a tot el que ella m'ha transmès i ensenyat, intento fer-ho tan bé com ella amb la meva filla.

Per tant, des d'aquesta finestreta vull felicitar a la meva mare, una persona indispensable a la meva vida, i a totes aquelles mares que em llegiu, a totes..... a les que teniu fills, a les que els esteu esperant, a les que esteu embarassades i a aquelles que algun dia ho sereu, perquè la maternitat és el millor que li pot passar a una dona.

Mare: la paraula més bella pronunciada per l'ésser humà.- Kahil Gibran

1 comentari:

Anònim ha dit...

M'he emocionat amb el teu escrit Sílvia.
Tants mal de cas que ens dóna la vida i la recompensa és infinita quan parlem de mares i fills.
Et desitjo tota la felicitat del món amb els teus fills.

Helena