CCAA 10 abril 2008. Ens queden 476 dies d'assignacions!


"a qui sap esperar, el temps li obre les portes" (proverbi xinès)


El món està a les mans d'aquells que tenen el valor de somiar
i córrer el risc de viure els seus somnis.

(Paulo Coelho)


FELIÇ 2015!

FELIÇ 2015!





"tu história podrá no tener un principio muy feliz, pero esto no te convierte en quién eres, sino en el resto de tu historia; quién tu decidas ser"

(kung fu panda 2)




dijous, 6 de maig de 2010

converses...

Aquest migdia no ha estat com un migdia qualsevol.....
l'aina ha vlgut un conte de l'estudi per portar a l'escola, i a l'estudi és on tenim l'ordinador, així que mentre ella escollia el conte jo he donat una ullada per les finestretes blogueres.....
m'ha donat temps a clikar per llegir un blog, ja que el seu titular era una presentació de les millors del món, per fi després de molt de temps aquesta familia ens presentava la seva filla.
Just quan jo em mirava la foto i llegia entre emoció el que deien els orgullosos pares, l'aina de seguida ha preguntat que qui era aquella nena.....

ha estat genial, jo li he explicat el de tantes vegades, i al veure que jo els deixava un missatge, ella m'ha dit que també els volia dir una cosa, i això és el que m'ha transmès: ( evidentment jo ho he traduït)

"tenéis una niña muy guapa, y me encantan sus moñitos.
su jaquetita es muy chula i la falda me gusta mucho.
por fin os habéis encontrado y siempre del mundo sereis muy felices juntos.
nada más...jejejejejejejeje"
AINA


pot semblar un simple missatge, sense més, però no us podeu ni imaginar el rerafons de tot plegat....., la seva cara, la seva mirada, la seva expressió.....
i just després em diu:
mama torna'm explicar què vaig fer el dia que ens varem trobar.....
ho sap de memòria!, però li encanta que li expliqui una vegada rera l'altra.

puc semblar d'un altre món, com si l'aina fós diferent a la resta, però no, estic segura que ens passa el mateix que a molts, però veure-la parlar així de la seva pròpia història, amb tanta tendresa i tant d'amor, simplement m'emociona.

3 comentaris:

Laura ha dit...

Ondia quin missatge més bonic, m'ha encantat!!
Quina tendresa que te l'Aina..
M'ha encantat lo de: "por fin os habeis encontrado y siempre del mundo sereis felices"
No m'extraña que t'emocionis Silvia..

Laura

Elén ha dit...

Van creciendo y se están haciendo unas chicas muy listas.
Su historia es especial y ellas lo saben, se lo hemos contado tantas veces, que es un cuento con final feliz. Y a estas edades, supongo que ya sabes lo que les gustan esos cuentos.
Y jugando jugando absorven toda la información y la normalizan.
Aina es la caña, porque es muy pequeñita aun para esos razonamientos.
un besito

Isabel ha dit...

Que difícil és ser pare i com agrada quen algun petit gest del nostres fills ens demostren que no ho estem fent tan malament.
Isabel