CCAA 10 abril 2008. Ens queden 476 dies d'assignacions!


"a qui sap esperar, el temps li obre les portes" (proverbi xinès)


El món està a les mans d'aquells que tenen el valor de somiar
i córrer el risc de viure els seus somnis.

(Paulo Coelho)


FELIÇ 2015!

FELIÇ 2015!





"tu história podrá no tener un principio muy feliz, pero esto no te convierte en quién eres, sino en el resto de tu historia; quién tu decidas ser"

(kung fu panda 2)




dimecres, 12 de maig de 2010

a cau d'orella....

durant el dia hi ha molts moments màgics, mooolts....
però quan arriba la nit...... aiii quan arriba la nit, és indescriptible!

L'Aina fa un temps que ha descobert la paraula secret i li encanta explicarme'ls....
per ella qualsevol cosa és un secret, qualsevol cosa que em vol dir, em diu que és un secret, entre tu i jo mama....
per això, cada nit li agrada que m'estiri al seu costat, i per uns dies hem abandonat els contes pels secrets a cau d'orella.
Em diu que l'abraci fort i ella m'estreny amb tota la seva força, i és llavors, quan en ple silenci i a cau d'orella m'explica les seves coses, i vol que jo també n'hi expliqui.
És un moment sensacional, íntim, entre ella i jo, i potser és el moment del dia en el que més coses interessants es deixen veure...
i quan estem juntes i estirades és com si tot es simplifiqués, o es magnifiqués més encara, no ho sé..... és el nostre moment, és genial.

Tant de bo aquests moments es repeteixin al llarg dels anys, i quan sigui adulta em vulgui al seu costat, amb l'aina ben arronsideta com una nena petita, i que m'explica el que la fa feliç, el que li preocupa, a cau d'orella.

3 comentaris:

Laura ha dit...

Que bonic!!
Deu ser un moment magic!!
Espero que dintre d'uns anys poguis posar-te el costat de les teves dues princeses per explicar-vos els vostres secrets.

Laura

Laura ha dit...

Quins moments més macos!
Laura.

Roser i Jordi ha dit...

Disfruta d' aquets moments magics, i ja veuras com d'aqui a uns anys quan ja sigui tota una doneta, l' Aina seguira explicant-te coses a cau d'orella....