CCAA 10 abril 2008. Ens queden 476 dies d'assignacions!


"a qui sap esperar, el temps li obre les portes" (proverbi xinès)


El món està a les mans d'aquells que tenen el valor de somiar
i córrer el risc de viure els seus somnis.

(Paulo Coelho)


FELIÇ 2015!

FELIÇ 2015!





"tu história podrá no tener un principio muy feliz, pero esto no te convierte en quién eres, sino en el resto de tu historia; quién tu decidas ser"

(kung fu panda 2)




dijous, 13 de maig de 2010

70000 visites!

gràcies a tots els que em llegiu, hem passat de les 70.000 visites ....., que en són moltes!!!!

gràcies per la vostra amistat,
gràcies per la vostra fidelitat,
gràcies pel dia a dia,
gràcies per ser-hi!
.... i gràcies pels vostres comentaris, que m'enriqueixen moolt.
Espero que l'aina els guardi amb el mateix carinyo que jo.

mai hagués pensat que un bloc m'aportés tant!

3 comentaris:

Anònim ha dit...

GRÀCIES A TU SÍLVIA.
LES TEVES EXPERIÈNCIES I REFLEXIONS M'AJUDEN EN AQUESTA ESPERA.

MERCÈ

Fina ha dit...

L´enhorabona Silvia!!!
Aquest número d´entrades no son perque si, sinó perque aportes experiència, tendresa, reflexions, curiositats de vegades, ànms, en fi mil i una cosa que fa que tots i vinguem el dia que podem a treure el cap.
Gràcies.

Roser i Jordi ha dit...

Gracies a tu per escriure les teves inquietuts, pensaments i vivencies...
gracies a tu podem fer 70000 visites i moltes mes.
No deixis mai d'escriure....

Petonets