CCAA 10 abril 2008. Ens queden 476 dies d'assignacions!


"a qui sap esperar, el temps li obre les portes" (proverbi xinès)


El món està a les mans d'aquells que tenen el valor de somiar
i córrer el risc de viure els seus somnis.

(Paulo Coelho)


FELIÇ 2015!

FELIÇ 2015!





"tu história podrá no tener un principio muy feliz, pero esto no te convierte en quién eres, sino en el resto de tu historia; quién tu decidas ser"

(kung fu panda 2)




divendres, 30 d’abril de 2010

i perquè la guardem mama?

bona pregunta!
avui estava fent neteja de l'armari de l'aina, res d'especial, simplement el que es fa més o menys cada canvi de temporada....
mirar quina roba li anirà bé, quina va a la pila de donar, quina va a la pila de guardar..... en fi, el de sempre!
així que mentre jo estava "manos a la obra", l'aina jugava a fer de senyoreta de les seves nines mentre anava inspeccionant tot el que jo feia...
de sobte ha vist la coltxa dels 100 desitjos, que ja li he ensenyat moltes vegades i que sap el perquè l'hem feta i el què vol dir.....

doncs va i pregunta?
perquè guardem la mantenta mama, perquè no la fem servir? a veure si es farà malbé de tenir-la aquí tan aburrida.....

me la quedo mirant, i me la veig amb aquella carona de va contesta, si és molt fàcil el que t'he preguntat..... jajajajajaja
jo em rebentava de riure, primer per la pregunta, perquè un cop més els nens sempre et fan adonar que a vegades els grans fem coses difícils d'entendre, i segon per la manera i el to en el que m'ho ha preguntat, afegint com a "coletilla" final el que jo li dic sempre.....
no pateixis que si es fa malbé ja ho arreglarem, no passa res.....

així que li dic:
tens raó aina, et fa il.lusió dormir amb la manteta?
siiiiiiii
doncs què carai, posem la coltxa dels 100 desitjos!

està entusiasmada amb el seu cobrellit, i es distreu molt mirant tots els retalls i preguntat-me de qui és aquell o aquest.....

perquè moltes vegades fem les coses per guardar-les?
avui he recordat que mentre feiem la coltxa em moria de ganes de que el meu tresor que encara no coneixia s'hi pogués tapar, i després, quan tinc a l'aina la guardo ben guardada perquè no li passi res i sigui per l'aina quan sigui gran...... en fi ......

2 comentaris:

Laura ha dit...

Tens raó, es millor que la faci servir. Tant de temps preparant-la perquè ara es quedi guardada a un armari..
Moltes vegades fem les coses amb molta il·lusió y despres les guardem perquè no es facin malbe.

Petons

Roser ha dit...

Quina rao teniu, nosaltres tambe la tenim guardad per quen sigui mes gran, pero aquesta setmana al començar el canvi de roba dels armaris l' he tret i deseguida que li tregui el nordic, li posem...voliem esperar a tenir la Martina i posar les dues,pero no val la pena.
Val mes que la disfruti ara....
Silvia, un cop mes tenim telepatia?

Petonets.
perdo per els faltes, els accents no em funcionen