CCAA 10 abril 2008. Ens queden 476 dies d'assignacions!


"a qui sap esperar, el temps li obre les portes" (proverbi xinès)


El món està a les mans d'aquells que tenen el valor de somiar
i córrer el risc de viure els seus somnis.

(Paulo Coelho)


FELIÇ 2015!

FELIÇ 2015!





"tu história podrá no tener un principio muy feliz, pero esto no te convierte en quién eres, sino en el resto de tu historia; quién tu decidas ser"

(kung fu panda 2)




diumenge, 25 d’abril de 2010

fotografia de la setmana



un cap de setmana intens, sí senyor!!!!
Un Sant Jordi ple d'activitats visquent la nostra festa i la nostra cultura.
Val a dir que l'aina després de veure els castellers en directe i tant aprop, que encara té més ganes de fer d'enxaneta! ai mare meva!, això és com el ballet..... que porta temps demanant-ho....
de ballet ja en fa, a veure si també acabarà fent d'enxaneta..... jejejejej
val a dir que a casa aquestes tradicions les vivim de molt a prop, i encara que em fa una mica de por, ha de ser indescriptible veure al teu fill fent l'aleta!
i és que jo sento les gralles i ja m'emociono.........

2 comentaris:

Anònim ha dit...

MENUDA FIESTA QUE OS HABÉIS PEGADO FAMILIA!!!!
AINA COMO SIEMPRE PRECIOSA, Y LOS CASTILLOS UNA PASADA.
AUNQUE NO SEA CATALANA, RECONOZCO QUE ME PONEN LOS PELOS DE PUNTA, LO HE ADMIRADO SIEMPRE!

UN ABRAZO ENORME A LOS TRES.
MARTA

Anna ha dit...

A mi em passa igual quan sento les gralles, m'emociona molt veure els castellers però també et dic que no m'agradaria que la meva filla vulgués ser anxaneta. Patiria molt...

Quin cap de setmana més divertit i l'Aina feta una artista!!!

Un petó
Anna