CCAA 10 abril 2008. Ens queden 476 dies d'assignacions!


"a qui sap esperar, el temps li obre les portes" (proverbi xinès)


El món està a les mans d'aquells que tenen el valor de somiar
i córrer el risc de viure els seus somnis.

(Paulo Coelho)


FELIÇ 2015!

FELIÇ 2015!





"tu história podrá no tener un principio muy feliz, pero esto no te convierte en quién eres, sino en el resto de tu historia; quién tu decidas ser"

(kung fu panda 2)




dijous, 11 de març de 2010

una molt bona notícia!

jo sempre intento ser fidel a aquells que sempre m'han ajudat i aportat coses positives, per tant m'ho crec sense necessitar més confirmacions.
què em crec?
doncs la nótícia que una bona amiga ha escrit a les llistes d'AFAC.
us ho copio tal qual:

el CCAA ha confirmado que han sido ya revisados todos los expedientes hasta el 30 de abril de 2009 ;-))

Un gran paso para muuuuuchas familias!

sabeu què vol dir això?????
a nosaltres ens van dir fa poc mes d'un més que estavem revisats, i som de l'abril de 2008.
en un mes han revisat un any més, un any de cop........ quina passada!!!!!!!
què vol dir això?.....
que arribat el moment el poden asignar de cop????? quina meravella!
digueu-me ilusa, positiva, entusiasmada, però les xifres són les que són....-.

milions de felicitats a totes les famílies que estan revisades, i això és el detonant, que un cop s'asigni aquest tap tan gran del 2006, les coses canviaran, ha de ser així.

6 comentaris:

Silvia - Desenredando el hilo rojo ha dit...

Mmmmmmmmmmmmmm, ¿estoy leyendo bien? ¿2009? ¡Es que estaba leyendo abril y ahí me quedaba! Pero 2009... ¡eso significa que nosotros también estamos REVISADOS!!! ¡Pero con confirmación oficial! ¿De verdad? ¿Estoy leyendo bien? ¿No te has equivocado de año?
Tocayaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, que me he puesto nerviosaaaaaaaaaaaaaa
Besos

sílvia.....esperant a l'ona ha dit...

has oído bien tocaya!!!!!

2009!!!!!!

estás revisada!!!!!!!

iuhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

Anònim ha dit...

ES ESO CIERTO?
AY MADRE QUE VA EL CORAZÓN A MIL.

MUCHAS GRACIAS POR PONERLO SILVIA, ERES UN ENCANTO.

POR CIERTO ME ENCANTA TU BLOG, TIENES UNA HIJA PRECIOSA.

MARI

Isabel ha dit...

És una molt bona notícia pero es que el tap del 2006 és molt gros.
Encara ens cal tenir una mica més de paciència. I crec que en aquest cas no sóc pesimista sino realista.
De totes maneres estic tant contenta de estar revisada que ara mateix vaig a fer una entrada al meu bloc.
Isabel

Isabel ha dit...

És una molt bona notícia pero es que el tap del 2006 és molt gros.
Encara ens cal tenir una mica més de paciència. I crec que en aquest cas no sóc pesimista sino realista.
De totes maneres estic tant contenta de estar revisada que ara mateix vaig a fer una entrada al meu bloc.
Isabel

Roser ha dit...

aqueste noticíes sempre son bones, vaja pasada...us imagineu que
l' assignació també fos així??? jajajaja

ja veure com de mica en mica en aproparem a le snotres princeses i princeps i ni ens donarem conte....

petonets