CCAA 10 abril 2008. Ens queden 476 dies d'assignacions!


"a qui sap esperar, el temps li obre les portes" (proverbi xinès)


El món està a les mans d'aquells que tenen el valor de somiar
i córrer el risc de viure els seus somnis.

(Paulo Coelho)


FELIÇ 2015!

FELIÇ 2015!





"tu história podrá no tener un principio muy feliz, pero esto no te convierte en quién eres, sino en el resto de tu historia; quién tu decidas ser"

(kung fu panda 2)




dimecres, 24 de març de 2010

sempre al teu costat, a la voreta del cor...

"sempre al teu costat mama, a la voreta del teu cor.... sempre eh?????!"
ni més ni menys, aquestes són les paraules que l'aina m'ha dit....
tots sabem que els nens passen per moltes etapes durant el seu creixament....., i amb l'aina no és diferent.....
com tothom passem etapes de reafirmació personal,però haig de dir que les etapes més de mamitis superen amb escreix les altres.... i què voleu que us digui....... que m'encanta!!!

potser m'equivoco, potser hi ha nens que amb la seva edat són més autònoms que l'aina, però és que jo sento que la vida se'ns escapa de les mans, i que una cosa és consentir i una de ben diferent és educar, i tot i així hi ha un entremig entre les dues que no sé com definir-la, jo crec que és enamorament,temps...... i va per una via diferent de quan toquen les altres dues.......... i el més important de tot, que són perfectament compatibles!

el petó constant, l'abraçada, les "tontarietes" que ens diem i a vegades algú ens mira amb ironía.......
però la meva filla mai més tindrà 4 anys, i el temps no tornarà, només tenim una oportunitat.
no puc deixar passar un t'estimo i pensar que ja li diré demà, no va amb mi...... i tantes altres coses........

però crec que tot això no és en va....... ella nota i sent mil sensacions, i em quedo amb la que amb la que m'ha dit avui abans d'adormir-se:
" sempre al teu costat mama, a la voreta del teu cor, sempre eh??????"
i si, s'ha adormit a la meva falda, com tantes altres vegades, i un cop més ens hem saltat la rutina de l'habitació........ i què?
us puc assegurar que saltar-se les normes d'aquesta manera és el millor del món.......
on està escrit el que creu que és millor una mare cap al seu fill?

3 comentaris:

ha dit...

Totalment d'acord amb la darrera frase.... em sona molt a Carlos Gonzalez...
jo, com a mare, també em deixo guiar per l'instint i m'encanta "saltar-me les normes"!
Una entrada molt maca!

gloria ha dit...

Ohhhhh, quina enveja més sana i més envejosa tinc, jajajajaja. Digues que sí, disfruta-t'ho que s'acaba prompte!!
Un abraç.

Silvia - Desenredando el hilo rojo ha dit...

Joooooooooooooooooooooo, ¡qué envidia! Yo también creo que las normas, en ocasiones, están para saltárselas. Y la ocasión, el momento, esos ojos y esa carita... ese corazón de 4 años... lo merecía con creces. ¡Y tú también!
Disfrútala que el tiempo pasa muuuu rápido.
Un abrazo fuerte