CCAA 10 abril 2008. Ens queden 476 dies d'assignacions!


"a qui sap esperar, el temps li obre les portes" (proverbi xinès)


El món està a les mans d'aquells que tenen el valor de somiar
i córrer el risc de viure els seus somnis.

(Paulo Coelho)


FELIÇ 2015!

FELIÇ 2015!





"tu história podrá no tener un principio muy feliz, pero esto no te convierte en quién eres, sino en el resto de tu historia; quién tu decidas ser"

(kung fu panda 2)




dijous, 11 de març de 2010

el bloc....

què és un bloc???

allò que actualitzes cada dia?
allò que actualitzes de tant en tant?
allò que téns?
allò que ensenyes o vols ensenyar...?
allò que vols que se sàpiga?
allò que informa?
allò que esperes els altres?
un punt de trobada?


em sembla que de totes le preguntes que he escrit, no n'hi ha cap amb la que m'hi senti identificada,,.....
per mi, un bloc és allò que téns necessitat d'expressar i compartir quan ho necessites....
encara que hi hagi gent que es pensi que tenim la vida "penjada" a internet, no és veritat...
la vida està feta de mils de moments que mai compartiré al bloc......
la vida és allò que només és teu, que pots a vegades deizxar entreveure, però us asseguro que mai he escrit ni he ensenyat rès d'allò que jo no vulgui, d'allò que no es pugui ensenyar....

perquè aquest rotllo?
doncs perquè a mi, el bloc m'aporta molt de positiu.....
aquells que em coneixen bé saben si em sento bé o no, saben si tinc ganes d'explicar o no.......
i a més.....
em proporciona allò que és una passada si t'hi trobes......

fa unes setmanes, veniem de buscar a l'aina de les seves classes de ballet....
de sobte, una parella ens crida:
aina........, sou el lluís i la sílvia oi?
us hem deixat missatges al bloc........
vàrem, compartir una bona estona, allà, al mig del carrer, com si ens coneixéssim de sempre!!!!


això és un bloc, un punt de trobada per compartir sentiments i conèixer a gent meravellosa que està passant i ha passaqt pel mateix que nosaltres.......
no és el primer cop que ens passa, i la veritat és que només m'aporta relacions meravelloses.

8 comentaris:

Elén ha dit...

Es muy buena explicación para un blog. No es un diario para contar punto por punto nuestra vida, sino contar lo que uno quiere y que cree que puede interesar a alguien.
Me gustan los blogs de gente con la que tengo mucho (o poco) en común, y que me ayuda a tener amigos en muchas partes del mundo, con los que compartir momentos cibernéticos, que en algunos casos se han hecho reales.

Si algún día os encontrara por la calle iba a alucinar, ja ja, porque es verdad que aunque nunca hayamos coincidido, es que os trataría como parte de mi vida, amigos de siempre.

un beso

Anònim ha dit...

Ai Silvieta, si tu expliquéssis tot el que creus penses i sents, no hi hauria memòria suficient al blog... jajajajjajaja

Téns un blog genial, segueix com sempre!

Lau

Laura ha dit...

Jo vaig obrir el blog amb una finalitat i la realitat m'ha portat a una altra... però m'identifico molt amb una frase que dius "em proporciona allò que és una passada si t'hi trobes"...
La nostra vida és nostra i podem fer amb ella el què vulguem... no hi penges la teva vida, però... i si ho féssis? què tindria de mal si és la teva vida i no la d'un altre la que expliques?
Laura.

Anònim ha dit...

Només vull expressar el meu recolzament, encara que no cal que ho digui perque tu ja saps que el tens i enviarte molts petonets.
Ànims!!!!
Fina

Eli ha dit...

Aiii...meravellós blog que em va permetre coneixer-vos...

Petonets família

Laura ha dit...

Tens raó, un blog t'aporta moltes amistats i coneixer a gent que està passant pel mateix moment que tu y a altres families adoptants.
Si us veies pel carrer tambè us cridaria.. jeje quina ilusió em faria veure l'Aina.

Mateu i Montse ha dit...

Hola família!!!
I tant com vàrem compartir una bona estona!!! I la veritat si que és com si ens coneixèssim de tota la vida. Això és el que permet un bloc: conèixer gent genial com vosaltres!!!
Una abraçada.

Roser ha dit...

uina raó teniu, us blogg es el
que cadascú vulgui que sigui, però lo que si està clar es que ens apropa a molta gent maravellosa....

Petonets