CCAA 10 abril 2008. Ens queden 476 dies d'assignacions!


"a qui sap esperar, el temps li obre les portes" (proverbi xinès)


El món està a les mans d'aquells que tenen el valor de somiar
i córrer el risc de viure els seus somnis.

(Paulo Coelho)


FELIÇ 2015!

FELIÇ 2015!





"tu história podrá no tener un principio muy feliz, pero esto no te convierte en quién eres, sino en el resto de tu historia; quién tu decidas ser"

(kung fu panda 2)




diumenge, 7 de febrer de 2010

fotografia de la setmana


és aquesta!
per mi significa moolt!
25 anys de compromís, de festa de tradició, de país.....
25 anys formant part d'una festa, d'una festa reconeguda arreu del territori, per ser única i especial.
Una festa recuperada després dels anys de dictadura, una festa que aquest diumenge farà 30 anys de ballades seguides, i 25 anys de la colla de petits.

Vaig començar a formar part del ball de gitanes el primer any que es va obrir als nens, a l'any 1986, i fins avui mai he faltat a la cita.
la tradició em venia dels pares, ells m'hi van apuntar i m'han fet viure aquesta tradició d'una forma molt especial.
estic molt contenta de celebrar aquests 25 anys amb l'aina, que com no podia ser diferent, ja porta la festa molt endins.

avui hem celebrat una festa molt bonica, i ens hem retrobat amb aquelles dotze parelles que aleshores erem petits, per poder celebrar un dia així com cal.
el dia ha estat fantàstic, a veure si diumenge que vé que és el dia del ball de gitanes tenim la mateixa sort!

VISCA EL FERRO,
VISCA EL FILFERRO,
VISCA LES GITANES!!

2 comentaris:

Eli ha dit...

Visca visca Ferroooo!!!
M'han encantat les fotos del face!
M'encanta veure-us disfrutar tantíssim de les vostres tradicions.
I el vestidet de l'Aina sempre m'ha flipat...

Isabel ha dit...

Segur que l'Aina, i l'Ona, també ballaran gitanes d'aquí a 25 anys.
Isa