CCAA 10 abril 2008. Ens queden 476 dies d'assignacions!


"a qui sap esperar, el temps li obre les portes" (proverbi xinès)


El món està a les mans d'aquells que tenen el valor de somiar
i córrer el risc de viure els seus somnis.

(Paulo Coelho)


FELIÇ 2015!

FELIÇ 2015!





"tu história podrá no tener un principio muy feliz, pero esto no te convierte en quién eres, sino en el resto de tu historia; quién tu decidas ser"

(kung fu panda 2)




dimecres, 10 de febrer de 2010

com fer feliços als nostres fills....

de ben segur que tots sabem de sobra com fer feliços als nostres fills....
però no sempre encertem, a vegades els hi donem coses que realment no necessiten....
m'explico:

a casa, intentem donar uns valors a l'aina, evidentement els que són importanhts per nosaltres, que no vol dir que siguin els bons, però son amb els que nosaltres creiem....
jo us puc assegurar que intento que l'aina aprengui allò que és important i que val la pena, el que veritablament importa, i avui qui m'ha fet el regal ha estat ella.

sempre a l'hora de llevar-nos, m'aixeco jo primera, i mentre faig el ritual de cada dia aprofito al màxim per deixar-la fins l'últim moment.
avui mentre l'estava vestint li deia que entre que la deixo dormir fins al final, que si els petons, les abraçades, les pessigolles....., se'ns acaba fent tard i llavors hem de córrer....

contesta de l'aina:
és igual que arribem tard mama, tot això que fem és el que és de veritat important!!

l'únic que he pogut fer és abraçar-la fort i dir-li com estava d'orgullosa de que entengués el que és important a la vida, però el millor de tot, que ella ho sabés valorar.....
avui he entès que per petits que siguin, entenen pel que val la pena viure!
no m'ha pogut fer un millor regal que aquest, les seves paraules sortint de la seva petitona boca i en canvi el poder de tot el que ha dit.

quan vénen les festes de nadal, ens ho passem molt bé comprant joguines que sabem que els faran feliços, i després acaben jugant amb el paper de regal....
i és que a vegades no necessiten tant!!!!

avui la meva filla m'ha fet un exàmen, i considero que l'he passat amb nota!

1 comentari:

Anònim ha dit...

Guapa i llesta!
A la vista està que els valors que li doneu li van bé, i el més important, que els sap aplicar.
Sóc mestra, i cadia veig una pila de coses.
Ho esteu fent molt bé, i teniu una bona alumna.

Petons
Carme