CCAA 10 abril 2008. Ens queden 476 dies d'assignacions!


"a qui sap esperar, el temps li obre les portes" (proverbi xinès)


El món està a les mans d'aquells que tenen el valor de somiar
i córrer el risc de viure els seus somnis.

(Paulo Coelho)


FELIÇ 2015!

FELIÇ 2015!





"tu história podrá no tener un principio muy feliz, pero esto no te convierte en quién eres, sino en el resto de tu historia; quién tu decidas ser"

(kung fu panda 2)




dimarts, 5 de gener de 2010

nit de reis....

ai la nit de reis, la més màgica de l'any per excel.lència, la nit dels nens......
avui, un missatge d'una meva amiga m'ha fet recordar la meva infantesa, com vivia jo una nit de reis.

Tinc la sort de tenir-ne uns records meravellosos, on els meus pares s'esforçaven any rere any perquè cregués en la màgia, on cada any s'inventaven mil i una coses perquè aquesta màgia durés tant com podés i guardés celosament aquest secret que tard o d'hora tots acabem sabent.

Ara jo sóc mare, i mirant enrere he entès que aquesta màgia que volem que visquin els nostres fills, és responsablitat nostra i només nostra.
De la manera que nosaltres ho vivim i ho enfoquem és tal i com ho viuen els nostres fills, ni més ni menys.
i quan creixes i et fas gran, si aquesta màgia ha sigut viscuda com a tal, sempre més creus en els reis, i sempre més vius en la il.lusió que en aquesta nit tot és possible.

Avui és un dia de nervis per l'aina, està desitjant que sigui l'hora per anar a la cavalgada dels reis, veure'ls, somniar i creuar aquelles mirades que sempre ténen lloc en algún moment durant la festa.
Aquest any també tindrà sorpresa, i abans d'anar a dormir, l'aina rebrà a casa la visita d'algú molt especial, el rei melcior.

la seva cara no té preu..... i l'emoció per mi és total.
el rei li lliurarà un regalet, li dirà el què cal millorar durant aquest any i la felicitarà per tot el que ha fet bé.
aquest any també la felicitarà per una cosa que l'aina ha après bé i així ho hem expressat en la carta:
que els reis li portin el que ells vulguin i que sobretot ajudin i portin regals a tots els nens que no ténen ni el més bàsic per viure.

que la màgia d'aquesta nit arribi a totes les llars, especialment en aquelles que més ho necessitin.

FELIÇ NIT DE REIS!

2 comentaris:

Anònim ha dit...

QUE PALABRAS MÁS BONITAS Y MÁS DULCES.
TIENES ZAZÓN, LA MÁGIA ES SOLO COSA NUETRA, COMO CASI TODO EN LA VIDA.

ESTOY DESEANDO VER FOTOS, Y LA CARITA DE TU ÁNGEL CON EL REY MELCHOR.

BESOS
MARTA

Anònim ha dit...

El mateix rei melcior a casa? CARAM, CARAM!

Jo també tinc ganes de veure la seva cara.

ALBERT