CCAA 10 abril 2008. Ens queden 476 dies d'assignacions!


"a qui sap esperar, el temps li obre les portes" (proverbi xinès)


El món està a les mans d'aquells que tenen el valor de somiar
i córrer el risc de viure els seus somnis.

(Paulo Coelho)


FELIÇ 2015!

FELIÇ 2015!





"tu história podrá no tener un principio muy feliz, pero esto no te convierte en quién eres, sino en el resto de tu historia; quién tu decidas ser"

(kung fu panda 2)




diumenge, 24 de gener de 2010

fotografia de la setmana



per mi no només és una foto, és molt més que això....
quan una porta tota la vida lligada al món del ballet, veure aquesta foto i amb el sentiment que hi ha per part de l'aina és una sensació indescriptible.
portava des del setembre demanant anar a ballet, però jo li he donat sempre llargues....
la meva experiència com a ballarina i com a profe de ballet, em diu que l'edat òptima per començar és entre els 5 i els 6 anys....., i això és el que jo volia per l'aina.

No obstant, l'aina m'ho demanava cada dia, fins i tot ho demanava pels reis, començar ballet......
també és veritat que he vist començar a moltes nenes que amb 3 anys ho tenien molt clar, i han seguit sense cap problema.
haig de dir que a vegades, per petits que siguin els nostres fills, hi ha coses que les ténen clares.
així que li vaig dir a l'aina que si quan feia 4 anys continuava tinguent les mateixes ganes, doncs encara que fos a mig curs, començaria les classs de ballet.

i quan fas una promesa, el que toca és cumplir-la, així que aquest dimarts, l'aina va començar.
no cal que us digui que va sortir encantada de la vida, i que jo, tot i que preferia que començés més tard estic tant o més emocionada que ella.

el ballet és un art, aprèn molt d'ell aina!

5 comentaris:

Anònim ha dit...

PERO QUE CHULADA DE NIÑA, LE SIENTA FENOMENAL EL UNIFORME DE BALET.
QUE ENVIDIA MÁS SANA SILVIA, DISFRUTALA MUCHO.

MARTA

ester ha dit...

Haberrr...llevo tanto tiempo desconectada...que lo primero es Felicitar a Aina por esos cuatro añazos!!! mare meuaaa como pasa el tiempo...y ella cada día más guapa y con esa sonrisa que atrapa!!!

Y luego decirte que me encansta la foto que has puesto y que me puedo imaginar lo que supone para tí que Aina comienze las clases de Ballet....

Un besote enorme desde Valencia.

Ester.

オテモヤン ha dit...

オナニー
逆援助
SEX
フェラチオ
ソープ
逆援助
出張ホスト
手コキ
おっぱい
フェラチオ
中出し
セックス
デリヘル
包茎
逆援
性欲

gloria ha dit...

aiiiiii, que em cau la baba!!
No et sobrarà cap llençol per ahí, supose, q els deus dhaver gastat tots!!
Un abraç.

Eli ha dit...

superpetóoooooooooooooooo Aina ballarina!!!