CCAA 10 abril 2008. Ens queden 476 dies d'assignacions!


"a qui sap esperar, el temps li obre les portes" (proverbi xinès)


El món està a les mans d'aquells que tenen el valor de somiar
i córrer el risc de viure els seus somnis.

(Paulo Coelho)


FELIÇ 2015!

FELIÇ 2015!





"tu história podrá no tener un principio muy feliz, pero esto no te convierte en quién eres, sino en el resto de tu historia; quién tu decidas ser"

(kung fu panda 2)




diumenge, 17 de gener de 2010

fotografia de la setmana



sabeu què és això?
doncs el "dofí negre" de l'aina!!.....
a l'octubre va començar natació, i la veritat és que hi va encantada de la vida..... doncs quina ha estat la nostra sorpresa quan ahir va sortir amb les "notes" i el dofí negre per cosir-lo al banyador.

Quina il.lusió que ens va fer, mare meva!!!!!!, i ja us podeu imaginar la seva cara de portar un súper trofeu a sota el braç....
aquests moments són indescriptibles!!!

ànims princesa, a pel "cavallet blanc"!

1 comentari:

Roser ha dit...

Ostrasss, ja pel negre?
ahhh es que quan jo anava a curset el negre era lo más de lo más, era l' últim....
primer era el blanc, groc, verd, verd fort, vermell, blau i el negre...Jo em vaig quedar amb el verd fort, estava fins al monyo d'anar a curserts, vaja profes més malparits....sort que ara la cosa a cambiat.



Quina il.lusió que li deu fer,oi? aquest estoiu serà una sireneta sense manguitos ni flotadorrr..
Nosaltres també volem tornar a portar a la Valèria a curset, potser cap al març, a ella la tenim que controlar, ja que no vol els manguitos, ja vol sense res...la haguessiu- vist a l' estiu.

petonets.