CCAA 10 abril 2008. Ens queden 476 dies d'assignacions!


"a qui sap esperar, el temps li obre les portes" (proverbi xinès)


El món està a les mans d'aquells que tenen el valor de somiar
i córrer el risc de viure els seus somnis.

(Paulo Coelho)


FELIÇ 2015!

FELIÇ 2015!





"tu história podrá no tener un principio muy feliz, pero esto no te convierte en quién eres, sino en el resto de tu historia; quién tu decidas ser"

(kung fu panda 2)




divendres, 18 de desembre de 2009

3 anys!

avui és dels dies més importants a la meva vida......, diría que el més important!!!!
avui fa tres anys que vaig abraçar a la meva princesa per primera vegada. El meu cor ja feia molts mesos que ho feia, però les meves mans no.....
abraçar aquella nineta ha estat sense dubte el millor moment de la meva vida.

És molt curiós, però avui és un d'aquells dies que a part de tot el que remou per dins i tot el que significa, avui em vé al cap LIN YI TIAN.
així és com vaig conèixer a l'aina, i així es deia....... Lin yi tian, o el que és el mateix, "nena dolça", o molt més fàcil que tot i en una sola paraula: AINA

la meva nena dolça és el millor de la meva vida, és el meu centre, és qui em mou i qui em frena, és per qui ho deixaria tot, i és per qui ho faria tot......
no en tinc cap dubte, l'aina no va néixer físicament de mi, però si que va néixer per mi, i allà estava ella, esperant-me a mils de kilometres.

el dia 18 de desembre d'ara fa 3 anys, va canviar la meva vida per sempre, trencant qualsevol esquema, qualsevol rutina.....
el món em va fer el millor regal de tots, em va donar l'aina, aquella nena de 10 mesets que s'ha convertit en la meva princesa de conte de fades.
aquell bebé que em va resseguir de cap a peus amb els seus ditets i aquella mirada, és la meva filla, és aquesta persona encantadora que ens ha robat el cor per sempre més.

Sempre que parlo del dia 18, parlo de tot el que va passar aquell dia, i és que no n'hi ha per menys, ja que la intesitat del mateix supera qualsevol cosa......
tot i així, vull parlar de tot el que aquell dia i la seva preparació ens va donar.....
l'aina, i la seva arribada a les nostres vides ens ha regalat una gran família, la nostra estimada família del cor, amb la que compartim tants i tants moments......
però l'aina, també ens va regalar 15 dies inovlidables, impossibles de borrar dels nostres cors i de les nostres ments.
I és que no ens vam convertir en pares sols, ho varem fer acompanyats de moltes famílies a les que mai oblidarem.....
amb 3 d'elles, vam compartir província, hotel i el dia a dia.....
JM, olga, Sergio, Mònica, Toni, Marta..... nannig no només va ser una sala de parts, va ser l'inici de quelcom molt més intens.
No fa falta que ens veiem cada dia, ni cada setmana, ni cada més....... la intensitat de les nostres trobades i els sentiments que s'hi barregen no necessiten més.
Gràcies per compartir tant i tan intens!

Aina, tu ja saps lo especial que ets per nosaltres, i saps com n'ès d'especial la teva arribada, ara ja ho comences a entendre.
Saps que cada any és més intens, i ara ja entens què vol dir el dia 18 i tot el que cel.lebrem.
gràcies bonica meva per estirar ben fort un dia del fil vermell.
Vas néixer molt lluny de casa, però crec que fins i tot a la lluna ens hauríem trobat.
Feliç tercer aniversari als nostres braços, feliç tercer aniversari a casa ratolina!

http://www.youtube.com/watch?v=-_QP0L4gzPM

16 comentaris:

Anònim ha dit...

QUE BONITAS PALABRAS SILVIA.
LA VERDAD ES QUE SOLO AL VEROS SE TRANSMITE ESTO Y MUCHO MÁS.
SE NOTA QUE HAY UNA QUÍMICA MUY ESPECIAL ENTRE LOS TRES QUE SUPERA DE MUCHO LA ESTRICTA RELACIÓN PADRE-HIJO.

OS DESEO QUE CONSERVÉIS ESTE SENTIMIENTO PARA TODA LA VIDA, Y QUE COMO TU DICES QUE AÑO SEA MÁS INTESNSO, SI CABE.

UN ABRAZO PRECIOSA, TUS PALABRAS ME AYUDAN MUCHO.

MARTA

Marta y Anna ha dit...

Moltíssimes felicitats per aquests 3 anys junts! I t'ho torno a dir... aquesta foto és preciosa! jeje

Una abraçada family!
Anna

carol ha dit...

Felicitats Familia.

Com sempre llegir les teves paraules m'emociona.
I m'ajuda a seguir esperant la meva Perla.

Gracies per compartir amb nosaltres els teus sentiments.

Carolina

Anònim ha dit...

guau!!!!!

sempre aconsegueixes emocionar-me, però avui m'han vingut llagrimes als ulls

Enhorabona FAMILIA

petons
lourdes

Laura ha dit...

Feliç tercer aniversari familiar!!
Laura.

Silvia - Desenredando el hilo rojo ha dit...

Muchísimas felicidades. Estáis guapísimos en la foto. Me encanta.
Cada vez que leo tus palabras los ojos se me llenan de lágrimas y se me eriza la piel de todo el cuerpo. Parece que lo vivo contigo, como si estuviera ahí, sintiendo con vosotros. Y, en estos momentos en los que la cabeza dice una cosa y el alma otra... ufffffff, ¡pues estoy llorando como una tonta en el curro! 18 de diciembre... un día muy especial también para mi, porque es especial para vosotros.
Un abrazo fuerte
Feliz feliz feliz tercer aniversario

Anònim ha dit...

Quins records, i sembla que va ser ahir i ja han passat tres anys, desde Barcelona us volem felicitar aquest tercer aniversari i esperem que molt aviat aquesta foto estigui complerta del tot;)))

petons

Chelo

gloria ha dit...

Feliç Aniversari!! Vaja una foto bonica!! Pero clar, una família com vosaltres no podría fer una mala foto.
Un abraç.

ha dit...

Moltes felicitats!!

Anna ha dit...

No sé com és l'aniversari d'un part biològic però l'aniversari de part adoptiu és ACOLLONANT!!!! TAN INTENS!!! TAN INCREÏBLE!!!!! TAN MERAVELLÓS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

NOVAMENT MOLTES FELICITATS!!!!!!!!!!

ANNA

Anònim ha dit...

Enhorabona, família, per aquests tres anys. Sabem perfectament del que parleu.

Joana, Nico i Agnès Shuchun
Menorca

Elén ha dit...

Muchísimas felicidades, es verdad que ese día es maravilloso y que las familias con las que compartes los quince días se convierten en familias del corazón.
Mira que estas niñas nos alegran la vida, es increible lo que disfrutamos ¿verdad?
un besazo

Anònim ha dit...

FELICITATS FELICITATS FELICITATSSSS...DE TOT COR MOLTES FELICITATSSS PER AQUESTS TRES ANYETTSSS..UN PETONAS MOLT GRAN DE LA NOE, EL JAUME, LA MAR JIN...I EL PETITET QUE ESTÀ PER VENIRRR...EN JAN O LA NAIA...

V ha dit...

Felicitats! Que revisqueu aquests moments molts i MOLTS anys més!

Fina ha dit...

Estimada Familia

Vaig una mica enrera llegint ;-)))
Pero com sempre, les teves paraules emocionen, no sols als que vam viure l´arribada de la nostra filla, sinó que crec que a tothom.

Visca el 18!!!!!!!!!

Un peto molt fort.

Laura ha dit...

Felicitats per aquests 3 anys!!
Molt boniques les teves paraules, m'encanta com t'expreses.

Podries haver posat en aquesta entrada el video que et vaig fer! jeje

Laurika