CCAA 10 abril 2008. Ens queden 476 dies d'assignacions!


"a qui sap esperar, el temps li obre les portes" (proverbi xinès)


El món està a les mans d'aquells que tenen el valor de somiar
i córrer el risc de viure els seus somnis.

(Paulo Coelho)


FELIÇ 2015!

FELIÇ 2015!





"tu história podrá no tener un principio muy feliz, pero esto no te convierte en quién eres, sino en el resto de tu historia; quién tu decidas ser"

(kung fu panda 2)




dimecres, 18 de novembre de 2009

quan tingui 5 anys val mama?

la veritat és que tots els moments amb els nostres fills no ténen desperdici.
la veritat és que les seves converses són genials.....
la veritat és que cada conversa de camí cap al cole, dóna per mooolt!.....

aquesta és la conversa que he tingut avui amb l'aina quan anavem cap a l'escola:
mama, jo tindré germanets? ....mai li hem parlat de l'onA.....
coneixent-la, i tal i com estan les coses per xina, patiria massa si en sabés detalls, per tant hem pres la decisió de que ja en parlarem quan sigui el moment....
no obstant, sempre ha sabut que algun dia, anirem a xina a buscar una germaneta, però per ella no hi ha res en concret.

doncs bé..... torno al que anava....
jo li dic que si, que potser algun dia anirem a xina a buscar un germanet.
ella em diu.......
mama, però és que jo en vull tenir dos, un de xina i un de la panxa!!!...... aquest punt de vista ha canviat, ja que quan era més petita només parlava d'un germanet de xina......
em diu:
jo vull veure com et creix la panxa, i jo t'ajudaré amb tot...... aiiiiisss la meva reina!!!!!

total, que després de la conversa, que tot sigui dit de pas, ha estat esplèndida, em diu:
mama, jo vull tots dos germanets, però fins que tingui 5 anys val?

no deixa de ser curiós que la conversa l'haguem tingut en un dia 18!!!!! el nostre número, sense cap dubte!

6 comentaris:

Bet ha dit...

Crec que la peque té clar, que fins que tingui 5 anys no vol deixar de ser la "única" princesa de casa!! que bona!!
i això de la panxa... és bo i la reflexió és boníssima.
Bet

gloria ha dit...

Però serà.... reboniqueta!?!?!? I has arrivat al cole!! Perque jo crec que me la haguera menjat a mossos abans d'arrivar.
Un abraç

Isabel ha dit...

Crec que l'heu encertat no parlant-li directament de l'Ona. Nosaltres vam cometre l'error de dir-li a la Leire que aniriem a buscar a la seva tata a la Xina i la veritat ara en parla molt i sempre ho fa com si el moment estigués a la vora de l'esquina. Es fa difícil fer-li entendre que no serà en un futur proper.
Isabel

Anna ha dit...

Quanta raó tens...el camí d'anada i tornada de l'escola dóna molt de sí!!!!

Doncs res..ja sabeu...com que lo de Xina sembla que va per llarg...l'Aina us està animant a buscar el fill biológic!

xino xano cap a Xina ha dit...

Vosaltres heu pogut escollir perque l´Aina era petita , a nosaltres al fer el ci ens van indicar que el Marçal ho havia de saber perque quan ens visitesin a casa li preguntarien si estaba d´acord...a banda que com hi han hagut tres embarassos abans d´aixo dons ell esperava el germa de molt abans ... es veritat que aquesta ansietat per tenir el germa a partir dels cinc anys augmenta molt almenys ,es la nostra experiencia.Apa anims i a per el bio ....Petons

Laura ha dit...

La peque ho te molt clar!!
Encara que com estan ara les adopcions a la Xina, a vosaltres us queden com a minim 3 anys d'espera. Si la cosa no canvia, quan tingueu a l'Ona, l'Aina ja tindra 6 anys!!
L'Aina no va desencaminada!
Aixi que ja ho sabeu, un germanet de la panxa per l'Aina!!