CCAA 10 abril 2008. Ens queden 476 dies d'assignacions!


"a qui sap esperar, el temps li obre les portes" (proverbi xinès)


El món està a les mans d'aquells que tenen el valor de somiar
i córrer el risc de viure els seus somnis.

(Paulo Coelho)


FELIÇ 2015!

FELIÇ 2015!





"tu história podrá no tener un principio muy feliz, pero esto no te convierte en quién eres, sino en el resto de tu historia; quién tu decidas ser"

(kung fu panda 2)




diumenge, 29 de novembre de 2009

fotografia de la setmana



és aquesta!
i ara direu que de què va tot això oi?

el divendres passat vaig inaugurar el negoci del que en alguna entrada anterior us he comentat.
quan tot estava més que a punt, exactament mitja hora abans d'obrir van trucar a la porta.
ens faltava un paquet per arribar i quan vaig obrir la porta i vaig veure aquell noi vestit d'uniforme vaig dir....NO POT SER!, no pot ser que ara, justament ara ens arribi..........
però anava molt equivocada....
si que era un paquet, però no el que jo em pensava.....

em va dir de part de qui venia, i em vaig quedar glaçada...
era d'una amiga amb la que a part d'altres coses compartim la nostra nova data de registre a xina....
l'emoció es va començar a apoderar de mi, però res comparat com quan vaig obrir el paquet.
un detall per cada un, i un sant pancraç....., però no un de qualsevol, sinó el que fins divendres i des del dia que ella va obrir el seu negoci, l'ha acompanyada durant molts anys.....
no cal que us digui com em vaig quedar oi????? és un d'aquells moments que mai s'obliden, que queden grabats amb majúscules dins el cor per sempre més.
laura, mai podré oblidar el que has fet per mi......
MIL GRÀCIES PER TOT!
ESKERRIK ASKO!.....jajajaja, és així?

3 comentaris:

Nür ha dit...

Ostres, quin detall! Aguarde que el Sant Pancraç funcione al teu negoci!!

Una abraçada,
Nür

Silvia - Desenredando el hilo rojo ha dit...

Precioso detalle, tocaya, precioso detalle. Y no podía ser de alguien que no tuviera nada que ver con el mundo adoptante... ¡si es que hay algo diferente, muy diferente, digan lo que digan!
Besotes y MUCHA, MUCHA SUERTE CON EL NEGOCIO.

Anònim ha dit...

AI SILVIA, GAUDEIX MOLT D'AQUESTES AMISTATS, PERQUÈ GENT AIXÍ AVUI EN DIA, EN QUEDA POCA.
PER DESGRÀCIA LA RAÇA HUMANA ES MOU PER INTERÉS I QUAN UN JA TÉ EL QUE VOL, PUNTADA DE PEU I FORA.
ES TRIST PERÒ CERT, AIXÍ QUE GAUDEIX MOLT D'AQUESTES AMISTATS.

CARME