CCAA 10 abril 2008. Ens queden 476 dies d'assignacions!


"a qui sap esperar, el temps li obre les portes" (proverbi xinès)


El món està a les mans d'aquells que tenen el valor de somiar
i córrer el risc de viure els seus somnis.

(Paulo Coelho)


FELIÇ 2015!

FELIÇ 2015!





"tu história podrá no tener un principio muy feliz, pero esto no te convierte en quién eres, sino en el resto de tu historia; quién tu decidas ser"

(kung fu panda 2)




diumenge, 15 de novembre de 2009

fotografia de la setmana



tot i que aquesta foto no es correspon a aquesta setmana aquí la deixo.....
aquesta foto és de fa 3 dissabtes, del segon dia de piscina de l'aina.
L'últim dissabte de mes, fan portes obertes per tal de que veiem els avenços que fan els petitons en els seus respectius cursets de natació.
per tant, entre aquesta foto i la classe d'ahir només hi ha 3 dissabtes de diferència.

ahir no era final de mes, i no la vaig poder veure, però si que de tant en tant em posava al pati del gimnàs i me la mirava a través de les vidrieres...... sense que ella em veiés, és clar.
la paraula és "flipar"..... així és com m'he quedat després de veure a l'aina a la piscina ahir ....
és increíble com en només un mes ha fet un canvi espectacular!

a l'aina sempre li ha agradat l'aigua, però sempre que estigués amb nosaltres a dins, a coll o bé amb el flotador......
de braçals o bombolla ni parlar-ne, i això de posar el cap a l'aigua o que l'esquitxéssin res de res.
Doncs mira tu per on que des del primer dia que li van posar la bombolleta, o que si l'esquitxen no diu res i que es fa la piscina tota soleta fent la bicicleta, com diu ella.
la sorpresa però me la vaig emportar ahir quan després d'una estona de bombolla li van treure, i la tia es va tirar a la piscina sense rès que la subjectés..... ahhhhh, i va enfonsar el cap! jajajajajja
però el més important per mi, que hi va encantada de la vida i cada dilluns ja descompta els dies que li queden fins a tornar arribar el dissabte.

ja tinc ganes de que arribi final de mes per poder veure els nous progressos!

6 comentaris:

Cristina y Diego ha dit...

Que bien como progresa tu princesa...
Esta hecha una campeona.
Un beso

gloria ha dit...

De vegades el xiquets ens donen estes agradables sorpreses... aixó sí, jo crec que ha ajudat el fet que no us deixen entrar a la piscina com a norma... a la meua ciutat, les mares seuen a les graderies mentre els xiquets naden... i clar, a la primera que una mare veu el seu xicotet ploran perque ha tragat aigua, ja no el du més!!
Un abraç

Anònim ha dit...

Saps de sobra que el riure de la teva filla em torna boig.
És que ni a sota l'aigua pot parar de fer-ho, juas juas,.

Està preciosa. Molts d'èxits amb el curs!

ALBERT

Anna ha dit...

Ai Silvia!!! semblava que llegia el què jo he sentit aques trimestre.
L'any passat a la Laura la vam apuntar a natació i va ser un desastre i la vam haver d'esborrar.
Aquest any a la nova escola és una activitat dins l'horari escolar....jo estava acollonida pensant el pollastre que montaria perquè com l'Aina a l'aigua molt bé però amb els papes....Doncs, cada divendres surt contentíssima de la piscina. Entusiasmada!!!

Fa unes 3 setmanes me la vaig emportar amb mi a la piscina i vaig flipar com tu amb els progressos que havia fet en un mes i mig...quin canvi!!!! impresionant!!!

Quines nenes més guapes i espabilades tenim!!!! i no és amor de mare!!! jajaja

Jennifer ha dit...

Esta Aina es toa una artista, dentro de nada estará nadando como un pezecillo.

Muchos besos.

Muak

Anònim ha dit...

Ja, verjetno zato je