CCAA 10 abril 2008. Ens queden 476 dies d'assignacions!


"a qui sap esperar, el temps li obre les portes" (proverbi xinès)


El món està a les mans d'aquells que tenen el valor de somiar
i córrer el risc de viure els seus somnis.

(Paulo Coelho)


FELIÇ 2015!

FELIÇ 2015!





"tu história podrá no tener un principio muy feliz, pero esto no te convierte en quién eres, sino en el resto de tu historia; quién tu decidas ser"

(kung fu panda 2)




dijous, 5 de novembre de 2009

de "niña a mujer" ;-)

a les llistes de l'AFAC, han passat aquest article, i la veritat és que ho he trobat molt interessant.
no és la primera vegada que sento a parlar del tema, i no és la primera vegada que en llegeixo articles i busco informació al respecte.

Fa temps vaig llegir que també era molt influent sobre aquest aspecte, l'edat en que les nenes eren adoptades i patíen aquest canvi radical en l'alimentació, i crec recordar que hi havia una teoria que deia que sobretot afectava a nenes que ja havien estat adoptades a partir dels 3 anys, i que haguessin patit greus problemes de desnutrició.....
en fi......., un tema més a tenir en compte!

http://www.elmundo.es/suplementos/cronica/2009/733/1257030009.html

4 comentaris:

Isabel ha dit...

Mai ho havia pensar però després de llegir aquest article ho tindrem en compte, encara que ens falten alguns anys. Personalment aquest tema em sembla com per preocupar-se.
Isa

gloria ha dit...

Jo ja savia alguna cosa també. Está molt bé que ho tingam en compte, no siga que ens toque a nosaltres passar per ahí.
Gràcies per fer-te seguidora i per comentar!! Jo també m'havia fet seguidora teua.
Un abraç.

marta ha dit...

Parlant amb la coordinadora de Mali, el dilluns de l'assignació, ens va explicar que la seva preciosa nena ara amb 8 anyets s'està desenvolupant massa, i res que no es pugui tractar, va dir que era una cosa molt comú!!!
Si vols li demanaré més informació.
Muaks

ha dit...

A veure, jo crec que això passa a nivell bastant generalitzat en nenes adoptades i no-adoptades....
La meva neboda biològica, amb vuit anyets ja va començar a anar a l'endocri per aquest motiu: pubertat precos. Però bé, com a mares adoptants, esterem més alerta!