CCAA 10 abril 2008. Ens queden 476 dies d'assignacions!


"a qui sap esperar, el temps li obre les portes" (proverbi xinès)


El món està a les mans d'aquells que tenen el valor de somiar
i córrer el risc de viure els seus somnis.

(Paulo Coelho)


FELIÇ 2015!

FELIÇ 2015!





"tu história podrá no tener un principio muy feliz, pero esto no te convierte en quién eres, sino en el resto de tu historia; quién tu decidas ser"

(kung fu panda 2)




dissabte, 3 d’octubre de 2009

ESPERÁNDOTE



per fí!!!!!
feia més d'una setmana que estava esperant aquest conte, "ESPERÁNDOTE".
Una bona amiga, la silvia (http://desenredandoelhilorojo.blogspot.com/ ), m'en va fer partícep del seu projecte des del començament.
Aquella vegada que vaig tenir el privilegi de veure com seria aquest magnífic conte, ja em vaig entusiasmar molt.
Fa poc més d'una setmana que em va dir que ja els tenia, per fi el seu somni havia arribat al final.
des de fa una setmana que em va dir que n'havia sortit un cap a casa nostra que l'estavem esperant, sobretot l'aina..... però just aquesta setmana el carter s'ha fet esperar... grrrrrrrrr
avui ha estat el dia, just despertar-nos ens hem adonat que per fi el llibre havia arribat a casa.

PRECIÓS, és preciós.
reflexa molt bé a ulls d'un nen com és l'espera per uns pares, i els menuts n'identifiquen molt detalls, com per exemple el cobrellit dels 100 desitjos i el fil vermell.
"mira mama, la manteta com la meva", o " el fil vermell mama"...... aquestes són dues expressions que l'aina ha identificat a la perfecció.

Silvia, que dir-te, que quan li estava explicant a l'aina m'he emocionat molt, perquè en cada paraula, en cada ilustració hi ha tot l'amor d'una mare que espera el seu fill, i amb la que m'he identificat al milímetre.

Gràcies amiga, mil gràcies per tot!

....y como lo prometido es deuda, aquí tienes el momentazo!!!! esto es sólo un pequeño avance....tu ya me entiendes!!!! jejejejeje



per a més informació sobre el conte i per poder-lo adquirir aquí en teniu els links:
http://www.adopcionencuento.es/
http://www.afac.info/tienda/libros.html

5 comentaris:

Laura ha dit...

Tens raó, és maquissim!
A mi em va arribar dijous... Seur va més ràpid que correus pel què es veu, jeje.
I realment em va emocionar molt... de moment és el que més m'agrada de tots els que tinc.
Laura.

Roser ha dit...

Jaj,ja,ja, jo ja fa més d'una setmana que disfrutem d'aquest maravellós conte, segons ens va dir la Silvia, som els primers als qui va arribar el conte després
d'ella.
També ens ha encatant, sobretot a la Valèria,cada nit el vol veure abans de dormir-se, que volgui veure un conte i que jo li expliqui abans de dormir es normal, però ara estem en la fase que els contes han de parlar de Xina., d enenes petites com ella, de pares, etc.........ai,ai,aiiiii

Victòria ha dit...

Doncs jo espero disfrutar-lo en una setmana ;-)

Silvia - Desenredando el hilo rojo ha dit...

¡Tocayaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! ¡Que ahora la que llora soy yoooooooooooooo! Tengo tooos los pelicos de punta y los lagrimones... ¡y mi sobrina me pregunta por qué lloro al ver a la "chinita" con mi cuento! Vamos, vamos...
Muchísimas gracias
PD. Me ha dado muchísima rabia que tardara tanto en llegar. Salió con los primeros. ¡Roser lo tuvo al día siguiente! Y tu cartero... ¡voy a llamar a correos a ver por qué os han hecho esperar tanto!
Un abrazo fuerte

jinghai ha dit...

que preciosidad de cuento,ahora mismo despues de este comentario me pido uno para mi chinoni