CCAA 10 abril 2008. Ens queden 476 dies d'assignacions!


"a qui sap esperar, el temps li obre les portes" (proverbi xinès)


El món està a les mans d'aquells que tenen el valor de somiar
i córrer el risc de viure els seus somnis.

(Paulo Coelho)


FELIÇ 2015!

FELIÇ 2015!





"tu história podrá no tener un principio muy feliz, pero esto no te convierte en quién eres, sino en el resto de tu historia; quién tu decidas ser"

(kung fu panda 2)




dijous, 6 d’agost de 2009

lluna plena


una altra lluna plena, que encenem la nostra espelma vermella perquè es compleixi el somni de moltes families, entre elles la nostra.
tot i que ja ho he dit moltes vegades, i si digués el contrari mentiria, ara l'espera és diferent, ..... l'aina fa que sigui molt diferent.
ens passen les hores i els dies depressa, massa depressa, però això no vol dir que el sentiments siguin diferents, ben al contrari.

així que avui, en una lluna plena de ple estiu, miro la lluna i em recorda al meu petit tresor .....
em sap molt greu la situació actual en la que ens trobem les families en procés d'adopció a la xina.....
potser a xina no en són conscients, però els retards, les renovacions de CIs entre d'altres, estan portant a la desesperació i a la fustració de moltes famílies.
moltes families que veuran com el seu somni queda en un no rès.

cada dia dóno gràcies al món i a la vida per tenir a l'aina i la possiblitat de fer créixer també la meva família de forma biològica, però rès d'això esvaeeix el nostre segon somni oriental, i aquí seguirem, esperant que algun dia, l'ona arribi a la casa que tant l'estima i l'espera.

us deixo la lletra d'una cançó dels Whiksyn's
per tu Ona:

Hi ha molts cops que penso
qui sóc jo realment.
I és quan miro els teus ulls
i és com quan mires el cel,
pots veure-hi moltes coses
però sempre diferents.

Hi ha molts cops que penso
què hi faig en aquest món
que no és res sense tu
i amb tu tot es confón.
Món que tant es belluga
però a cops sembla ben mort.

Sovint em trobo tan lluny de tu...
I et necessito, més que mai et necessito.
Res més que tu pot fer sentir-me viu
perquè tu tens tot el meu cor...
perquè tu tens tot el meu cor...
Fes-ne el que vulguis.

El teu record encara em fa esborronar a les nits.
I somio en despertar-me al teu costat cada matí
i acaronar-te les galtes,
poder sentir-te a prop de mi.

Quan ens separi
un tros de mar.
Quan la distancia
tracti d´anar esborrant al passat,
mira la lluna i no m´oblidis mai.
Voldria tornar-te a acariciar.
I avui que no ets al meu costat
puc dir-te que et segueixo estimant.

I a les nits de lluna plena
tornaré a comptar els estels
des de la mateixa platja
enyorant la teva pell,
esperant que la llumeta
segueix encesa eternament.