CCAA 10 abril 2008. Ens queden 476 dies d'assignacions!


"a qui sap esperar, el temps li obre les portes" (proverbi xinès)


El món està a les mans d'aquells que tenen el valor de somiar
i córrer el risc de viure els seus somnis.

(Paulo Coelho)


FELIÇ 2015!

FELIÇ 2015!





"tu história podrá no tener un principio muy feliz, pero esto no te convierte en quién eres, sino en el resto de tu historia; quién tu decidas ser"

(kung fu panda 2)




dissabte, 11 de juliol de 2009

Us estimo mares del món!


Us estimo mares del món .....

així és com acaba un comentari anònim que he rebut avui al bloc.
No reprodueixo el comentari, perquè considero que estic " traïnt " la confiança i la sinceritat que desprenen les paraules que m'han adreçat, però si que us dic que la conclusió del mat eix, tracta d'una mare biològica que té claríssim que el fet biològic no és sinònim de més amor.
Estimar no depèn només de la genètica o la biologia, estimar de veritat a un fill està per damunt de tot això.

Tot i que el comentari és d'avui, ha estat deixat en una entrada de ja fa molts mesos, per això penso que és una manera d'adreçar-se a mi d'una forma més o menys "privada".

Només puc dir benvolguda amiga, que les teves paraules m'han emocionat molt, i no només a mi, al meu marit també.
Crec que has estat i ets una GRAN MARE I UNA GRAN PERSONA, i que només una mare amb tot el sentit que té la paraula mare, aguanta tot el que has aguantat tu per un fill.
M'en alegro molt de la nova vida que heu decidit tirar endavant i desitjo amb tot el cor que només les coses bones us acompanyin a partir d'ara. Us ho teniu més que merescut.
Gràcies també per sincerar-te en aquesta pantalleta, i gràcies per llegir-me ......
si algun moment ha servit per fer-te riure, ho passar una estona distreta encara em sento més recompensada.
Estic segura que el teu testimoni ajudaria a moltes altres persones en la teva situació, així que si mai tens ganes de compartir-ho, en aquest bloc sempre hi tindràs les portes més que obertes.
tant de bo puguis llegir aquestes paraules i et facin sentir una mica millor.

una forta abraçada.
Sílvia

"Vale más la lágrima de un valiente que la sonrisa de un cobarde."
Milton Bardales

1 comentari:

marta ha dit...

Gràcies, avui m'has pujat la moral... estic rebentada... El procés és esgotador en tots els sentits, i la muntanya russa de la que sempre parlem moltes vegades ens juga males passades... Si és clar, que si!!! som mares, de tots els colors... i de tant ens ho reconeixen, i ens diuen allò que tan anhelem SOU MARES DAVANT DE TOT...
Un petó i gràcies per alegrar-me el dia muaks!!!!