CCAA 10 abril 2008. Ens queden 476 dies d'assignacions!


"a qui sap esperar, el temps li obre les portes" (proverbi xinès)


El món està a les mans d'aquells que tenen el valor de somiar
i córrer el risc de viure els seus somnis.

(Paulo Coelho)


FELIÇ 2015!

FELIÇ 2015!





"tu história podrá no tener un principio muy feliz, pero esto no te convierte en quién eres, sino en el resto de tu historia; quién tu decidas ser"

(kung fu panda 2)




divendres, 3 de juliol de 2009

tele 5 s'emporta la palma aquesta setmana!!!!!

sense paraules!!!!!!
ni he vist mai aquest programa, ni m'ho vull creure, i si aquesta persona és jutge de veritat, ara m'explico moltes coses de les que passen diàriament.
clikeu aquest enllaç i treieu les vostres pròpies conclusions.

.... i si per aquelles coses tot fós mentida, frivolitzar amb un tema així, i amb els sentiments que comporta, és sencillament patètic.

http://www.telecinco.es/debuenaley/detail/detail14370.shtml

4 comentaris:

Monika ha dit...

Ni cas.. la major part de la gent que va a aquests programes son figurants contractats que es senten actors per un dia... La credivilitat d'algunes cadenes no val la pena si possar-la un altre cop en dubte. I ni comentar el desconeixement general de la població sobre el tema... així que ho ignorarem, com si no haguessim sentit res...

Victòria ha dit...

A mi em sembla patètic tant si són figurants com si no ho fossin...

Bet ha dit...

En qualsevol cas, siguin figurants o no, la polèmica està servida. I històries com aquesta o semblants ens acompanyaran fins que ens morim. Sempre, tothom, al nostre voltant farà judicis de valors que no farien si els nostres fills fossin biològics.
Ningú té la veritat absoluta, en res. Tot són opinions i punts de vista, acompanyats per trajectes vitals sovint escabrosos i poc clars.

Jo, en aquest cas de Tele5, no hi dono cap mena de credibilitat. El que em fa plantejar són tota la resta de casos anònims que es podrien escriure amb el mateix guió...

Anna ha dit...

Tele 5 i antena 3 són dues emissores que em mereixen poquíssima credibilitat. La meva salut em recomana mirar-les la mínima.
Sé que tv3 i canal 33 no són perfectes però jo me'n sento orgullosa perquè tot i que també alguna vegada la caguen són mil vegades millor.

Pel que fa a la qüestió que plantejaves sobre fills adoptats i biològics segur que pensem exactament igual

Anna