CCAA 10 abril 2008. Ens queden 476 dies d'assignacions!


"a qui sap esperar, el temps li obre les portes" (proverbi xinès)


El món està a les mans d'aquells que tenen el valor de somiar
i córrer el risc de viure els seus somnis.

(Paulo Coelho)


FELIÇ 2015!

FELIÇ 2015!





"tu história podrá no tener un principio muy feliz, pero esto no te convierte en quién eres, sino en el resto de tu historia; quién tu decidas ser"

(kung fu panda 2)




divendres, 12 de juny de 2009

meme!!!!!

la blanca http://persiguiendounailusion.blogspot.com/ , em passa aquest meme, així que allà que vaig!!!!!!!

ON HAS NASCUT? ON VIUS?
doncs he nascut i visc a un poble que m'encanta al peu del montseny.

QUIN ÉS EL TEU SIGNE DEL ZODÍAC?
lleó

CREUS EN L'HORÒSCOP?
ni si ni no........depèn

COLOR PREFERIT
grocs i morats

MAR O MUNTANYA?
visc en un entorn privilegiat, muntanya al costat i mar a 15 minuts, així que em quedo amb tot, ho necessito tot!!!

T'AGRADEN ELS ANIMALS?
m'encanten

CANÇÓ PREFERIDA.
qualsevol del Bruce.

DOLÇ O SALAT?
salat!!!

MENJAR RÀPID???
m'agrada. Sóc del menjar elaborat, però el ràpid també m'agrada, no tinc problemes per adaptar-me!!!!

CANVIARIES ALGUNA COSA DE LA TEVA VIDA?
les que voldria canviar, no depenen de mi........

T'AGRADA QUE LA GENT ET CONEGUI TAL I COM ETS?
és que és tal i com em coneixen......sóc així, ni més ni menys!!!!!

QUÈ ÉS EL QUE MÉS T'AGRADA D'INTERNET.
la fent meravellosa que he conegut.

XATEJES?
no

T'HAN ENGANYAT ALGUNA VEGADA PER INTERNET?
que jo sàpiga no, tot i que si que m'he trobat amb algun desengany ammb alguna persona......sort que es poden contar amb els dits d'una mà.

CONEXES EN PERSONA A GENT QUE HAS FET AMISTAT A TRAVÉS D'INTERNET???
siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii i molts són GRANS AMICS!!!!!!

HAS LLIGAT PER INTERNET?
jo ja tinc a qui vull, si que haig de dir que he trobat a gent que estava disposada, però evidentment jo no....jajajajjajaj!!!!

CREUS EN L'AMOR A TRAVÉS DEL XAT?
no sabe no contesta!!!!!
a veure..... si jo he fet amistats maquíssimes per internet, també haig d'entendre que hi hagi gent que trobi l'amor de la seva vida.

CREUS TOT EL QUE ET DIUEN PER INTERNET?
rotundament no.

QUIN HA SIGUT LA ÚLTIMA VEGADA QUE HAS PLORAT?
fa poc.....

INTOLERANT O TOLERANT?
tolerant, però sempre depèn dels paràmetres de cada situació.

DE QUÈ T'AGRADA PARLAR?
del que sigui si amb qui parlo ens estimem!!!

CERVESA O VI?
jajajajjaja cava!!!!

QUÈ ESTÀS LLEGINT ARA?
un llibre sobre adopció i escola.

QUÈ T'HAS TRENCAT?
un dit del peu.....ja fa moooolts anys...

QUÈ T'EMOCIONA I NO ES POT COMPRAR NI TENIR AMB DINERS.
la felicitat dels meus.

EL MILLOR QUE T'HA PASSAT A LA VIDA
l'aina.

EL PITJOR QUE T'HA PASSAT.
com diría en pujol, " ara no toca "....jajajjajajjja

EL GOT MIG PLE O MIG BUIT?
depèn de l'estat d'ànim....

T'HAN PASSAT COSES EXTRANYES?
alguna que altra...jajajjajaj

ET CONSIDERES FELIÇ?
si

QUÈ T'AGRADARIA AFEGIR?
rès

TRIA UNA FOTO I PUBLICA-LA


EXPLICA LA FOTO
són els meus peus, bé, i les meves cames.........
el ballet ha estat clau en la meva vida i formació......i m'ha ensenyat a tocar de peus a terra, i que per aconseguir el que vull, haig de lluitar i creure que ho puc aconseguir.
M'agrada la dansa, no és un esport, és un art, i dalt de l'escenari no lluites amb rès més.....ni lluites contra l'aigua, ni contra el vent, ni contra un adversari, ets simplement tu i el que et transporta la música i el camí après.......
la vida, no és rès més que un festival de dansa, escoltar cada cançó, deixar-te portar i ballar tan bé com sàpigues.

NOMINA A 4 AMIGUES
- eli .....3 trossets
- virgi....en un mar de nubes
- roser....valèria i martina
- mercè....xino xano

1 comentari:

Bet ha dit...

Quin meme més xulu!!
Me'l quedo i quan tingui un moment el faré al blog...
Ets ballarina? uau, que xulu... és la meva activitat artística frustrada...