CCAA 10 abril 2008. Ens queden 476 dies d'assignacions!


"a qui sap esperar, el temps li obre les portes" (proverbi xinès)


El món està a les mans d'aquells que tenen el valor de somiar
i córrer el risc de viure els seus somnis.

(Paulo Coelho)


FELIÇ 2015!

FELIÇ 2015!





"tu história podrá no tener un principio muy feliz, pero esto no te convierte en quién eres, sino en el resto de tu historia; quién tu decidas ser"

(kung fu panda 2)




dimecres, 20 de maig de 2009

assignacions!!!!



Doncs per fí una bona notícia!!!
sembla que a Xina es tornen a rempendre les assignacions i sembla ser que la data de tall que es confirma és el 14 de març!!!
sigui com sigui, el que compta és que tot torna a la normalitat i que una pila de families podran trobar-se per fi amb els seus tresors.

moltes felicitats a tots els assignats, sobretot a la mercè, una mami xina que he conegut a través del bloc.
mercè, estas a res de conèixer la coarona més maca que mai hagis pogut imaginar, MOLTES FELICITATS!!!!!!

2 comentaris:

Laura ha dit...

M'alegro que tot torni a la normalitat i que a xina ja no tinguin por de la grip A.
Enhorabona a les famílies assignades, a la Mercè i en general a tots els que adopteu a xina, ja que qualsevol petit pas, és un gran pas... i si no vaig errada, aquesta vegada hi ha hagut més dies d'assignacions que els ultims mesos, no?
Laura.

Anònim ha dit...

Moltíssimes gràcies Sílvia, per dedicar-me un espai del teu blog.
Estem molt emocionats!!!!i nerviossos!!!! perquè arribi demà , el gran dia per conèixer a l'Aina.
Ho més maco de tot és que l'Aina farà 3 anys el dia del meu sant i un dia després de que jo faci el 40!!!! tindré el regal més gran que m'hagin fet a la meva vida!!!!!una nena cantonessa de Guangdong!!!!!ueuueueueueeueueu

Et vull donar molts ànims ,en aquesta espera tan llarga.
I és veritat,després tot s'oblida,quanta raó tens!!!!!!
Molts petons,i moltes gràcies per enrecordar-te .
Mercè,