CCAA 10 abril 2008. Ens queden 476 dies d'assignacions!


"a qui sap esperar, el temps li obre les portes" (proverbi xinès)


El món està a les mans d'aquells que tenen el valor de somiar
i córrer el risc de viure els seus somnis.

(Paulo Coelho)


FELIÇ 2015!

FELIÇ 2015!





"tu história podrá no tener un principio muy feliz, pero esto no te convierte en quién eres, sino en el resto de tu historia; quién tu decidas ser"

(kung fu panda 2)




dijous, 30 d’abril de 2009

un regal molt especial...

avui he tingut el primer regal del dia de la mare........
me l'ha donat l'aina, però la idea és de la meva mare.
oi que és bonic??????



és un mocador fet a ma per la meva mare de puntes al coixí. A mi aquestes filigranes m'agraden molt, primer perquè les trobo esxtraodinàries, i segon i més important perquè estan fetes per unes mans a les que estimo molt, i que m'han donat tot el que sóc en aquesta vida, la meva mare.
Les hores i l'amor amb el que està fet aquest mocador fa que sigui incalculable el seu valor.
No us podeu imaginar la cara de l'aina quan m'ha portat el regal..... quina il.lusió que li ha fet!!!!!
segurament el diumenge ens veurem tard, així que la meva mare, molt previsora, s'ha avançat amb el regal perquè l'aina me'l donés.
aquests detalls són massa!!!!!



3 comentaris:

Victòria ha dit...

Quina feinada! Això és amor de mare-filla-àvia!

Anònim ha dit...

FELIÇ DIA PRECIOSA! I FELICITA A LA TEVA MARE QUE ÉS TOTA UNA ARTISTA! TENS TOTA LA RAÓ AMB LES PARAULES QUE HAS ESCRIT, SENSE LES MARES NO SERÍEM RES I ARA LA FEINA LA TENIM NOSALTRES..SER PARE NO ÉS GENS FÀCIL PERÒ ÉS LA MILLOR FEINA DEL MÓN.....

SÍLIVA I FAMÍLIA US SEGUIM TOT SOVINT AQUÍ AL BLOG, QUE TINGUEU SORT AMB L'ESCOLA DE L'AINA US LA MEREIXEU I ESTEM COMPLETAMENT D'ACORD AMB TOTS ELS COMENTARIS QUE HEU EXPRESSAT......ÀNIMS TAMBÉ PER LES NOTÍCIES QUE ENS ARRIBEN DESDE XINA, DES D'AQUI US VOLEM ENVIAR ENERGIA POSITIVA I ENTRE TOTS FER FORÇA PER QUÈ LES COSES MILLORIN I EL NIL O L'ONA S'ACOSTIN A CASA SEVA.

UN PETONET DEL FONS DEL NOSTRE COR


MONTSE, CARLOS I JOAN

Eli ha dit...

quine preciositat!!! la teva mare és una artista!
i mira l'Aina que divertida amb el mocadoret!! m'encantaaaa!!