CCAA 10 abril 2008. Ens queden 476 dies d'assignacions!


"a qui sap esperar, el temps li obre les portes" (proverbi xinès)


El món està a les mans d'aquells que tenen el valor de somiar
i córrer el risc de viure els seus somnis.

(Paulo Coelho)


FELIÇ 2015!

FELIÇ 2015!





"tu história podrá no tener un principio muy feliz, pero esto no te convierte en quién eres, sino en el resto de tu historia; quién tu decidas ser"

(kung fu panda 2)




dimecres, 1 d’abril de 2009

mama vull tenir una germaneta.....

ni més ni menys, aquestes són les paraules que va fer servir l'aina fa uns dies.....però la cosa no va acabar així........
molt sèria i agafant-nos la cara dient que ens havia de dir una cosa molt important, ens va dir que volia una germaneta, però no una germaneta qualsevol, una que no tingués ni papa ni mama, i que l'aniriem a buscar a la Xina.

3 anyets acabats de fer.......aquesta és l'edat de l'aina, i a vegades em sembla que les seves paraules superen amb escreix els anys que té......
estic contenta.......estic contenta perquè veig que l'aina entén, a la seva manera, d'on vé.....
encara no sap el perquè ni el com, almenys això em sembla, però si que té claríssim que ella no ha vingut a les nostres vides com la majoria de nens......

això ha estat una anècdota molt important per nosaltres i que hagués quedat com un fet "aïllat" si la cosa no tingués continuïtat, però la té.....
avui, sense anar més lluny, ha seguit amb el tema....

a casa tenim molts contes que parlen de l'adopció, però n'hi ha un que li encanta: la família creix, viatge a la xina (marta perdigó).
avui me l'ha explicat ella, i s'ha posat com a protagonista del mateix, amb tot luxe de detall explicat de la forma més normal del món......
i quan l'ha acabat ha dit.....
veus mama que bé.......aquest conte l'explicaré a la meva germaneta, perquè a ella també la trobarem a la xina, tal i com ens hem trobat tu i jo.

dir que s'em cau la baba queda curt......és una passada el que visc i aprenc al costat d'aquest ésser tan meravellós!!!!

5 comentaris:

Laura ha dit...

Hola... imagino que encara no li heu dit a l'aina que esteu esperant l'ona o en nil... per tan, m'alegro que d'ella mateixa surtin aquestes paraules, vol dir que quan li digueu ho acceptarà amb il.lusió i alegria.
Per cert... no pot ser que hagi sentit algún adult parlar-ne?
Laura.

Anna ha dit...

l'Aina és la monda!!! és molt llesta!!!
bé a part que l'anècdota és molt maca i interessant és que estic segura que els seus desitjos es faran realitat.

Anna

Isabel ha dit...

Estem igual Sílvia, Leire fa dies que ens diu que per quan tindrá ella una germaneta i nosaltres resignats li diem que encara hem de tenir una mica de paciencia, una mica no moooooooota.
Isabel
Ja he vist la data de tall, desesperant.

Silvia y Mario ha dit...

Jooooooooooooooooo, ¡qué mona! ¡Se siente tan orgullosa de ser china que quiere que su hermana lo sea también!

Para comérsela.

Besos

xino xano cap a Xina ha dit...

Quina il.lusió que li faci tanta il.lusió ... ara a intentar que la seva impaciéncia no superi la teva. Pero el temps pasará rápid i aviat estarem en aquest avió a buscar aquest germanet tant desitjat per els nostres peques.
Teniu el conte : I va arrivar la meva germana ? de la Mar Plensa al Marçal li encanta